Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot-rc sky wolf 88

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilot-rc sky wolf 88

    Hei.
    lurer på om det er noen her inne som har testet pilot-rc sky wolf 88?? Lurer på og kjøpe en, ser ut som en artig model.
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

  • #2
    Har en sånn med en dle55 i nesa, anbefales! .

    Comment


    • #3
      Kan jeg spørre hvor du kjøpte din?? Har kikket på Elefun men der står den ikke i sortimanget, autopartner har den men er tomme, har sendt di en Mail og spurt om når di får den inn igjen
      Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
      På vei inn i Hangaren.
      Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

      Comment


      • #4
        Originally posted by Stin View Post
        Kan jeg spørre hvor du kjøpte din?? Har kikket på Elefun men der står den ikke i sortimanget, autopartner har den men er tomme, har sendt di en Mail og spurt om når di får den inn igjen
        Kjøpte hos elefun. Har aldri sett den på siden deres, men de hadde den inne. Måtte ringe å bestille "manuelt".


        Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk

        Comment


        • #5
          Var i kontakt med Elefun i dag og di hadde en inne så da skal jeg kjøpe den, har holdt den av til jeg rekker og kjøre hen.
          tenkte og sette den opp med en EME 60 m elstart. Gleder meg til og teste den
          Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
          På vei inn i Hangaren.
          Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stin View Post
            Var i kontakt med Elefun i dag og di hadde en inne så da skal jeg kjøpe den, har holdt den av til jeg rekker og kjøre hen.
            tenkte og sette den opp med en EME 60 m elstart. Gleder meg til og teste den
            Du kommer garantert til å like den 🙂. Ville droppet el-start, den blir ganske fremtung bare pga motor.... Men det finner du sikkert ut av 😉.

            Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk

            Comment

            Working...
            X