Announcement

Collapse
No announcement yet.

Freewing burde ha forhandler i Norge!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Freewing burde ha forhandler i Norge!

    Kjære butikker/forhandlere: noen burde selge Freewing her på berget. Har inntrykk av at dette er en attraktiv isopor-produsent iallefall i utlandet.
    Jeg kommer iallefall til å handle mye Freewing

  • #2
    Freewing/Flightline lager noen fantastiske skalamodeller, helt på høyde med FMS (kanskje over?) som selges av flere i Norge. Så det er litt rart ja. Sjekk feks ut noe av det siste de har sluppet, en nydelig Tigercat.

    Comment


    • #3
      Ja FMS har også god kvalitet, har en motorseiler fra de og materialet den er bygd av er veldig solid.
      Det selges jo LX (Lanxiang) her til lands men leser på nett at dette ikke er i nærheten av Freewing og prisene er høyere..
      Jeg liker hovedsakelig edf-modeller, FMS har en fin F-16 men den er dyrere enn Freewing sin.

      Kalle

      Comment


      • #4
        Freewing er vel primært EDF, mens Flightline er "propell avdelingen" deres. Jeg oppdaget nettopp at de har en 70MM F-16 som passer budsjettet mitt glimrende. Og hvis ingen i Norge vil tjene penger på Frewing modeller, så er det alltids noen i Asia som vil

        Comment


        • #5
          Enig at de burde ha en norsk forhandler, men en del av modellene er relativt dyre i utlandet så kan bare tenke meg hva for eksempel en Freewing F-14 Tomcat vil koste her til lands.
          Lars Norberg

          Comment

          Working...
          X