Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rcgf 32cc flexibenn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rcgf 32cc flexibenn

    Noen som vet hvor langt et ben(flexiben) skal være til en rcgf 32cc skal montere canister på den, syntes det benet jeg kjøpte er veldig langt??
    Last edited by Stin; 26-01-17, 08:55.
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

  • #2
    Originally posted by Stin View Post
    Noen som vet hvor langt et ben(flexiben) skal være til en rcgf 32cc skal montere canister på den, syntes det benet jeg kjøpte er veldig langt??
    Ingen som vet hvor langt flexibennet skal være på en 32cc
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

    Comment


    • #3
      Er vel ikke noen fasit på det så lenge du bruker en Canister. Avstemt lengde på ben har kun betydning om du bruker en tunpipe.

      Comment


      • #4
        Hei Stin
        Jeg har benyttet hele flexibennet på en DLE 30 og det har fungert bra. Har nå byttet til original potte (flexibennet røket etter noen års bruk) og jeg synes motoren var sprekere med canister.
        Morten Torp
        http://www.ringerikemfk.com/

        Comment


        • #5
          Målene på originalen til Rcgf, så er den totale lengden på hele headeren ca. 33 cm.
          Den fleksible delen ca.16cm og det stive røret mot teflon coupling ca. 10cm.
          Bøy fra flens til flex rundt 7 cm.

          Comment


          • #6
            Min erfaring er at du kan kappe det så langt du trenger...
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              OK takk for hjelpen.
              Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
              På vei inn i Hangaren.
              Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

              Comment

              Working...
              X