Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wingstruts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wingstruts

    Spesifikt spørsmål med mange svar reknar eg med...

    Wingstutsan på J3 cubben min e knekt (plastikk) så no har eg starta på eit prosjekt her. Eg har tenkt meg å fikse nokre sjøl og funderer på kva eg kan bruke anna enn plast. Det er eit veldig stort pluss at dei tåle kulde. Eg har vurdert tanken på karbonstaver 4 tykk. men slit med å feste dei til vingene... Vaier er nokko eg har sett òg men eg finn ingen teikningar for designet. Har prøvd sjøl men har ikkje fått det til enno. Eg treng innspill.

    Angående funksjon. Kva gjer wingstrutsan eigentlig. Eg har resumert meg fram til at dei stive opp vingen og sørger for støtte. Det eg eigentlig lurer på er kordan greier eg å støtte vingen opp ved hjelp av vaier?

    Tapt prosjekt?
    Cubben min er 95 cm i vingespenn, Joysway J3 Cub (ganske oppgradert)...

    Bildet som er lagt ved viser eit begynnende landingsunderstell for snø og vaiersystemet eg prøvde (fjerna det fort)...

    Hvilke alternativ har eg, anna enn plastikk?Click image for larger version

Name:	DSC_7788.jpg
Views:	1
Size:	131.2 KB
ID:	638337

  • #2
    På en såpass lett modell så er vel vingestrutsene først og fremst kosmetiske. Jeg ville ha prøvde å fly uten. Alternativt er å stive opp vingen hvis de flekser for mye med en karbon stav på langs, type 1 x 3 mm i 30 - 40 cm lengde, lage ett spor og lime det inn.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      I mangel av carbonstenger lenger enn 27 cm så prøve eg denne varianten her, tar ikkje sjangsen på å kutte ut 4 mm hakk i vingen. Har stenger på 1 m heime. Helga tilbringes på hytta Click image for larger version

Name:	16343795_10154052314011901_1186390318_n.jpg
Views:	1
Size:	35.7 KB
ID:	615916
      Originally posted by Superstar40 View Post
      På en såpass lett modell så er vel vingestrutsene først og fremst kosmetiske. Jeg ville ha prøvde å fly uten. Alternativt er å stive opp vingen hvis de flekser for mye med en karbon stav på langs, type 1 x 3 mm i 30 - 40 cm lengde, lage ett spor og lime det inn.

      Comment

      Working...
      X