Announcement

Collapse
No announcement yet.

Micro FPV multicopter for Taranis, hva anbefales?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Micro FPV multicopter for Taranis, hva anbefales?

    Har en Taranis plus og kunne tenkt meg et lite fpv multicopter for innendørsbruk
    Hva kan dere anbefale? Både BNF og ikke minst byggesett (hvis det finnes)

  • #2
    Her er et komplett : Page Not Found - Banggood.com

    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

    Comment


    • #3
      Det slippes en hel bråte med børsteløse mikro quader for tiden, mitt tips er å holde an litt så andre får testet dem. Her er et eksempel (trenger mottaker).

      Comment


      • #4
        Regner med at det er slike du tenker på?
        Eachine X73 Micro FPV Racing Quadcopter BNF Based Naze32 Flight Controller With Frsky X9D Receiver
        Har ingen erfaring med slike. Med multi 4-in-1 modul er utvalget større. I hvertfall virker det slik når man ser hvilke protokoller som støttes.
        Last edited by flarssen; 12-02-17, 06:43.
        Fred Larssen

        Comment


        • #5
          Det er nettopp noe slikt jeg er ute etter. Har som sagt en Taranis plus og også video mottaker ( skjerm og briller)
          Har sett litt på denne:
          Page Not Found - Banggood.com

          Noen som har erfaring med denne?

          Comment


          • #6
            Hvis du vil ha en haug av batterier og bytte hele tiden så er den sikkert bra. Jeg har denne som kan fly med 600 mah batterier, og da får man meget god fly tid, samt at den faktisk fly ganske så heftig, såpass at den ikke er særlig til å fly inne i heimen. Da er den du ser på mye bedre. Dessuten er kameraet på den jeg har ganske dårlig, men det finnes en myriade av andre droner i samme størrelse med andre og forhåpentligvis bedre kameraer. Som denne feks, 1000 vtl og 200 mw sender.
            Last edited by Kyrre; 12-02-17, 13:54.

            Comment


            • #7
              Det er for innendørs bruk jeg er ute etter. Den siste der så jo bra ut Kyrre ( Q90 frosk) Fant ikke noen videoer over denne så en ser hvordan den er i lufta

              EDIT: var vist ikke på lager med frsky mottaker det sto bare: Under restocking
              Last edited by Hoppfly; 12-02-17, 14:45.

              Comment

              Working...
              X