Announcement

Collapse
No announcement yet.

skikkelig dum nybegynner kjøp xD HJELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skikkelig dum nybegynner kjøp xD HJELP

    Hei, jeg er helt fersk på slike avanserte helikoptre..
    har nå en cnc 500.

    det som er mitt problem: Har en hitec eclipse 7 sender, hitec hpd-07rh mottaker og en futaba gy401.

    jeg har nå koblet opp så og si alt, men jeg får ikke motor til å gå. og finner heller ikke gyro innstillinger i menyen på senderen.

    om noen har litt bilder elns som kunne vist tips/triks så hadde jeg blitt MEGET happy.

    er det tungvindt å vise/forklare her så kan jeg sende bilder av hvordan jeg har gjort det via face om nødvendig.


    Takker så mye på forhånd.

    Hilsen EXSTREME N00B

  • #2
    Legg ut noen bilder av oppsettet ditt så blir det litt enklere å gjøre en diagnose. Du skriver at du har koblet opp så og si alt, hva mangler? Om du setter en servo på throttlekanaelen får du den til å fungere? Når det gjelder gyro så er jeg usikker på om Eclipsen har gyro funksjon, mulig du må styre den med vanlig kanal og justere trimmen der.
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      hei og takk for svar!

      Jeg har nå fått alt til å fungere,mangler bare å stille inn nå! hadde min første"tur" med det i går.... Gikk ikke heeeeelt etter planen :P
      Nå må jeg ha nyehovedrotor blad, men det snurret noe voldsomt irundt. så må stille inn halerotor om jeg fårtil :P

      Comment

      Working...
      X