Announcement

Collapse
No announcement yet.

GearBest sender ikke LiPo til Norge lenger ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Godt å høre. I tilfellene jeg har opplevd kom det fra ebay og aliexpress. Jeg fikk et sporingsnummer, men det så ikke ut som pakka noensinne ble hentet/levert, og den forlot ihvertfall aldri opprinnelseslandet. Ebay selgeren svarte aldri, men la Norge til "will not ship to" lista si, mens aliexpress ga meg pengene tilbake.

    Comment


    • #17
      Det er kjedelig om man ikke får det man har bestilt, eller om ikke selgere rydder opp.
      Det skal i hvert fall Banggood ha, er det noe som ikke kommer frem, er skadd/virker ikke, fått feil vare/antall osv. så er de flinke til å rydde opp.
      Blir gjerne et par mailer fram og tilbake, men de har alltid ryddet opp de gangene det har vært et eller annet.
      Det virker som om de gjør det selv om du ikke har valgt "Shipping Insurance" ved checkout.

      Comment


      • #18
        Har god erfaring med Bangood, skjønt jeg måtte etterlyse batteriet som aldri kom frem. Fikk da umiddelbart svar om at det var returnert av tollen, men fikk igjen pengene uten problem. Aliexpress gir også tilbake pengene om man reagerer innen klagefristen går ut. Og man får påminnelse om når den er i ferd med å gå ut.

        Comment


        • #19
          Originally posted by bth View Post
          Da ble det BangGood denne gangen.
          Da fikk jeg melding om at pakken kan hentes. Gikk fort denne gangen. 16 dager fra bestilling. Jeg ser at luringene nå skal ha betalt for tracking hvis jeg bestiller batterier på nytt. Hvis jeg bestiller lader, så får jeg free shipping med tracking.
          2 stk av disse. ZOP Power 11.1V 2200mAh 3S 20C Lipo Battery T Plug

          Click image for larger version

Name:	Skjermbilde (131).jpg
Views:	1
Size:	39.7 KB
ID:	616390Click image for larger version

Name:	Skjermbilde (132).jpg
Views:	1
Size:	61.5 KB
ID:	616391
          Last edited by bth; 27-03-17, 14:13.
          Bfight 210
          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
          Phoenix RC Club

          Comment


          • #20
            Om du legger to batterier av den samme typen der i handlekurven, så får du fortsatt free shipping inkl. sporing (Air Parcel Register).
            Laderen koster litt over 2 batterier av den typen, så derfor får du med sporing.
            Det henger som regel sammen med ordresummen på en og samme ordre (usplittet)

            Comment


            • #21
              Originally posted by SmurfAir View Post
              Om du legger to batterier av den samme typen der i handlekurven, så får du fortsatt free shipping inkl. sporing (Air Parcel Register).
              Laderen koster litt over 2 batterier av den typen, så derfor får du med sporing.
              Det henger som regel sammen med ordresummen på en og samme ordre (usplittet)
              Takk for tipset. Visste ikke det hadde noe med sluttsummen å gjøre. Skal huske på det ved neste bestilling.
              Bfight 210
              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
              Phoenix RC Club

              Comment

              Working...
              X