Announcement

Collapse
No announcement yet.

GearBest sender ikke LiPo til Norge lenger ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GearBest sender ikke LiPo til Norge lenger ?

    Får opp denne beskjeden når jeg ser på siden . Noen andre steder som har 3 cell lipo 2200 mAh til under 150,- med frakt ?

    Click image for larger version

Name:	Skjermbilde (110).jpg
Views:	1
Size:	52.3 KB
ID:	638360
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

  • #2
    Originally posted by bth View Post
    Får opp denne beskjeden når jeg ser på siden . Noen andre steder som har 3 cell lipo 2200 mAh til under 150,- med frakt ?

    [ATTACH=CONFIG]87194[/ATTACH]

    ZOP Power 11.1V 2200mAh 30C 3S Lipo Battery XT60 Plug.

    Har handlet 6s batterier herfra med hell.
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

    Comment


    • #3
      Da ble det BangGood denne gangen.
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • #4
        Jeg har også gjort det flere ganger fra Banggood, disse i den blå og grå Infinity serien har jeg gode erfaringer med.
        Har kommet frem hver gang også

        Comment


        • #5
          Originally posted by SmurfAir View Post
          Jeg har også gjort det flere ganger fra Banggood, disse i den blå og grå Infinity serien har jeg gode erfaringer med.
          Har kommet frem hver gang også
          Voldsom til C rating på disse. 15 C lading ? 70 C Discharge. Stemmer det nogenlunde ?

          Click image for larger version

Name:	Skjermbilde (112).jpg
Views:	1
Size:	53.3 KB
ID:	616237
          Bfight 210
          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
          Phoenix RC Club

          Comment


          • #6
            Jeg vet iallefall at disse Infinity Graphene batteriene får mye skryt på rcgroups, flere sier de er bedre enn HobbyKing sine.

            Comment


            • #7
              Går raskt unna hos Banggood. . Ble visst pakket og sendt i dag tidlig. Da dukker de opp om 3 - 4 uker. Reservebatterier til sommersesongen, så ingen hast.
              Bfight 210
              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
              Phoenix RC Club

              Comment


              • #8
                Originally posted by bth View Post
                Voldsom til C rating på disse. 15 C lading ? 70 C Discharge. Stemmer det nogenlunde ?
                Det vet jeg ikke, pleier aldri å tyne LiPo, pleier å ta i litt på ratingen i forhold til hva de skal brukes til uansett merke.
                Men det skal sies at de blå og grå Infinity/Graphene batteriene er det ikke antydning til lunk på etter flyging, sammenliknet med enkelte andre pakker på samme modell. Virker som om det er greit med juice i dem, brukte mine hele 2016-sesongen og er foreløpig helt uten antydning til buling, er veldig fornøyde med dem.

                Comment


                • #9
                  Da har jeg bestilt et par av disse Gaoneng GNB 14.8V 1300mAh 4S 120C/240C, både for å se om de er noe tess, men også for å se hvor lang tid det tar med batteriforsendelser fra BG. Har opplevd litt av hvert, alt fra en uke til stoppet og returnert av tollen (ifg BG). C verdien er selvfølgelig bare fjas, men som en skriver så synes han de yter meget bra, like bra som andre med 70C verdi, så da er det veldig rart at de bruker slike fantasi verdier. Så får vi se, det viste seg i helgen at 45C batterier ikke holdt til min nye drone, håper disse gjør det, særlig siden de koster under 200.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kyrre View Post
                    Da har jeg bestilt et par av disse Gaoneng GNB 14.8V 1300mAh 4S 120C/240C, både for å se om de er noe tess, men også for å se hvor lang tid det tar med batteriforsendelser fra BG. Har opplevd litt av hvert, alt fra en uke til stoppet og returnert av tollen (ifg BG). C verdien er selvfølgelig bare fjas, men som en skriver så synes han de yter meget bra, like bra som andre med 70C verdi, så da er det veldig rart at de bruker slike fantasi verdier. Så får vi se, det viste seg i helgen at 45C batterier ikke holdt til min nye drone, håper disse gjør det, særlig siden de koster under 200.
                    Ser ut til å duge i masse vis. Her har sluttet å se på kunderewievene hos GearBest, da det mange falske . Mulig det er slik hos BangGood også. Tar å googler i stedet hvis jeg finner et utrolig tilbud.

                    Bfight 210
                    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                    Phoenix RC Club

                    Comment


                    • #11
                      Uff da, ser at de har brukt såkalt swedish post, det har jeg dårlig erfaring med. To ganger har jeg opplevd at pakker sendt på denne måten aldri har nådd frem. Noen som har vært borti det samme?

                      Comment


                      • #12
                        Er det Bangood som bruker swedish post, og hva er det?
                        Hva gikk den dårlige erfaringen ut på?

                        Comment


                        • #13
                          Snakker om bestillingen jeg skrev om over, fra Bangood. Sist jeg fikk batterier fra dem brukte de nederlandsk post, og da tok det en drøy uke. Og den dårlige erfaringen beskriver jeg jo over, de kom ikke frem i det hele tatt.

                          Comment


                          • #14
                            Har hatt noen leveringer fra Gearbest som har gått med Swedish post. Har hatt tracking på de så de har kommet frem. Bruker å ta litt over 3 uker.
                            Bfight 210
                            De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                            De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                            Phoenix RC Club

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Kyrre View Post
                              Uff da, ser at de har brukt såkalt swedish post, det har jeg dårlig erfaring med. To ganger har jeg opplevd at pakker sendt på denne måten aldri har nådd frem. Noen som har vært borti det samme?
                              Ja, det er Postnord.se (Malmö) som har en kinesisk hub. Har fått pakker fra BG via dette noen ganger, det har alltid kommet frem men det går stort sett alltid veldig tregt via den speditøren, sammenlignet med de andre.
                              Ellers så er Manuatu Post og Singpost (Singapore) heller ikke de kjappeste.

                              Har 211 ordre fra BG siden juni 2015, så jeg har relativt god oversikt over de speditørene de bruker nå

                              Comment

                              Working...
                              X