Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR legger ned....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JR legger ned....

    Synd, ser ut som JR kutter all modellproduksjon og legger ned all utviklng på radioene også. Tro om det også vil gjelde Spectrum....

    Så da er Taranis innkjøpt. Ikke så lett å programmere, men det er veldig fleksibel. I jeg elsker rssi fra mottaker.

  • #2
    Hvorfor skulle det gjelde Spektrum?

    Comment


    • #3
      Rc Depot tar vist over så Jr dmss kommer nok ikke til og bli borte.
      Søk Rc depot på Facebook der står litt fra de som overtar, ellers diskutera det mye på div utenlandske fora.
      ​​​Kim-Arne

      Comment


      • #4
        What, har du noe linker og info?
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Er det noe nytt som har skjedd nå? De skrev i fjor sommer at de skulle flytte produksjonen av visse varer fra Japan, men finner ikk enoe om at de legger opp: 404 Not Found

          Comment


          • #6
            Sist jeg Snakket med Elefun så fikk jeg beskjed om at det var nye eiere og produksjon flyttes til Malaysia men at ikke noe annet ble endret men det sier vel ikke noe om dagens status
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Ser de legger stadig ut bilder de fyller lagrene. De skriver at i slutten av april skal det sendes ut i verde. Så det gjenstår å se men jeg har troa.Click image for larger version

Name:	IMG_0842.JPG
Views:	1
Size:	140.8 KB
ID:	616444Click image for larger version

Name:	IMG_0841.JPG
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	616445Click image for larger version

Name:	IMG_0840.JPG
Views:	1
Size:	247.4 KB
ID:	616446Click image for larger version

Name:	IMG_0839.JPG
Views:	1
Size:	126.1 KB
ID:	616447
              ​​​Kim-Arne

              Comment


              • #8
                RC Depot er vel bare en distributør? Har vel lite med selve JR's flytting å gjøre?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tahustvedt View Post
                  RC Depot er vel bare en distributør? Har vel lite med selve JR's flytting å gjøre?
                  Hva er du ute etter ang flyttingen?
                  For meg er ikke JR lagt ned sålenge de skriver produksjon er 90% som tidligere å nye varer er klar til å sendes ut 20.april.
                  ​​​Kim-Arne

                  Comment


                  • #10
                    Du skrev: "Rc Depot tar vist over så Jr dmss kommer nok ikke til og bli borte."

                    Tar over hva? De skal vel ikke produsere JR-produkter?

                    Det eneste JR har sagt er at de flytter produksjonen sin fra Matsusaka til Sanei i Malaysia, så det ser ikke ut til at de skal legge ned.
                    Last edited by tahustvedt; 17-04-17, 00:21.

                    Comment


                    • #11
                      Rcdepot skriver de blir produsere endel produkter på lisens for JR propo for JR stopper egen produksjon å distribusjon. De skriver og at de kommer til og produsere deler til noen av Jr sine heli modeller.
                      Jeg vet ikke annet enn det Rcdepot skriver. Bare følge med selv hvis der er av innteresse.
                      ​​​Kim-Arne

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by coolpex View Post
                        Rcdepot skriver de blir produsere endel produkter på lisens for JR propo for JR stopper egen produksjon å distribusjon. De skriver og at de kommer til og produsere deler til noen av Jr sine heli modeller.
                        Jeg vet ikke annet enn det Rcdepot skriver. Bare følge med selv hvis der er av innteresse.
                        Her er litt mer info:

                        https://rc.runryder.com/helicopter/t816570p1/

                        Comment

                        Working...
                        X