Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sebart Mythos-125E. Komplett starter pakke!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sebart Mythos-125E. Komplett starter pakke!

    Komplett F3A starter pack selges til særdeles lav pris. Sjelden mulighet for den rette.Noe tilsvarende har ikke jeg sett til salgs før noen gang i hvert fall.Alt dette som nytt må jo koste 3 ganger så mye... minst. Alt som er på bildene følger medpluss 2 nærmest ubrukte 5000mah 5 sellers og to eldre Turnigy nano tech som fremdeles fungerer utmerket. Flyet er satt opp med Hacker motor og jeti regulator for 10 sellers strømforsyning.Dermed gir dette godt med power som et slikt fly trenger for å fly optimalt. Flyet hadde stått en tid når jeg fikk tak i det, men det har nå blitt sett over, oppdatert og balansert. Prøveflydd 6 turer de seneste dagene med godt resultat.Propell: Meijzlik 21/14. Ser ikke helt hvilken Hacker( antagelig A-60) som sitter der, men ikke Q serien.Regulator fra Jeti og servoer fra Graupner. Komplett ladesystem fra H.K. Tilsvarende har jeg sjøl brukti årevis uten problemer av noe slag. Alt utstyr kjøpt inn like rimelig fra klubbmedlem som ikke fant tid til til hobbyen lenger. Selger dette derfor til sjølkost selv om utstyret jo må være verdt mye mere penger.Håper en modellflyger fra distriktet benytter seg av muligheten. Modellen er veldig enkel å flyog det trengs overhodet ikke tonnevis med erfaring for å få den hel opp og ned. Utfordringen ligger i å fly øvelsene denne modellen kan utføre. ( Mottageren følger ikke med ) Vet ikke hvor mangeturer denne modellen har gått totalt, men den er nærmest helt strøken så det kan ikke være særlig mange. Ingen reparasjoner eller skader.

    More...
Working...
X