Announcement

Collapse
No announcement yet.

2015 Serpent Cobra 2.2 ,1:8 konkurranse buggy, Stor pakke.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2015 Serpent Cobra 2.2 ,1:8 konkurranse buggy, Stor pakke.

    Selger en kjempestor Serpent Cobra 2.2 buggy pakke som inneholder bl.a2stk Cobra 2.2 2015 model uten motor og elektronikk.En haug med nye og brukte deler.(alt for mye og skrive)4stk Power Save Racing clutcher, som koster 450kr pr stk.Skikkelig gromme clutcher, som er super enkle å jobbe på.1 er helt ny ubrukt, og 3stk litt brukt.2stk Hump lipo mottager pakker.1stk ny ubrukt og 1stk bruktFlere karosser.Den som det står motor i nå, er den jeg har brukt.Den har fungert meget godt.Det er en tanks, har ikke røket noe på bilen.Den andre kjøpte jeg som en ekstra bil, men ikke fått brukt den.Den er også mindre brukt totalt sett, det ser man på slitasjer osv...Jeg bruker Kyosho filter på den bilen, så det filteret følger med, pluss en pakke med nye skum innsatser.Følger også med komplett startboks, som jeg har brukt til bilen.Den har 10A blybatteri integrert, med lade uttak bak på boksen. Batteri nytt i oktober.Kan brukes i flere dager, uten å måtte lades...Det er mye mer og skrive, men bare å ta kontakt om du lurer på noe...Kan taes med inn til Oslo til helgen, da jeg skal kjøre Norgescup løp på hvervenbukta... N.B Dette er kun rollere, uten motor og servoer som er vist på det ene bildet

    More...
Working...
X