Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forskjellige kvalitets ladere/PSU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forskjellige kvalitets ladere/PSU

    Har for mange ladere/psu og lufter 3 forskjellige ladesystemer for salg Ene er Hyperion sin toppmodell Hyperion EOS 0720i Super DUO3 1000W 20A max med kraftige HP server psu, leverer ca 60A 24V, kan lade hvert batteri med Max 20A Har selv loddet å kablet psu og gjort det riktig, ene modulen er gjort "flytende" for at det ikke skal bli jordings/spennings feil, mye bedre enn å isolere dem fra hverandre, på den ene er jord fjernet og all elektronikk isolert fra metall, den andre modulen blir da jordingen for begge Tenkte 1800,- for hele rukkelet, laderen/psu er lite brukt, frakt tilkommer på 170,- er noen kg her Skyrc 80W lader SkyRC 6X80+ 80W 220V/12V Computerlader Blue Grei alround lader med bluetooth, følger med balansebrett og 1 stk Deans ladeplugg Tenkte 500,- pluss frakt,- sender ikke dette som brev Har og 2 mindre HP 36A(tror jeg)psu moduler som kan kobles sammen til 24V, fikk dem med en ladekoffert for en stund siden og har brukt dem til dags dato med Hyperion laderen Dem er klargjort med alle kabler for seriekobling og ut mot lader men vil anbefale å gjøre den ene "flytende" Jeg kan gjøre det for deg om du ikke er inne på hva jeg mener, 400,- går dem for pluss frakt, kan og følge med stor vifte om du har lyst å sette disse inn i en kasse, er ferdig kablet for det samt med kraftig LED lys, 50,- ekstra Du kan eventuelt bruke en av disse modulene på Skyrc laderen om du vil ha litt mer power Har og en liten kjekk balanselader, VistaPower 50W, max 5A, lader NihM, Life og Lipo, 150,- pluss frakt Priser er minstepriser eller HBO, har allerede lagt meg lavt, svarer ikke på useriøse henvendelser, her får du mye for pengene

    More...
Working...
X