Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite leking med min tundra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lite leking med min tundra

    Litt leking med Tundra'n i vinden og med ett påmontert kamera. Så her er en kort liten film fra vår fantastiske flyplass som vi får bruke som vi vill og når vi vill. Banen er 1175m lang og 33m bred, og hvis du ikke vill bruke asfalt, er det ett fint gress felt rett ved siden av som du kan se i denne videoen.


    Håper dere liker videoen.


    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Flott flyfelt dere har Her er det jo bare å skaffe seg noe større når du har disse flotte fasilitetene
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars N View Post
      Flott flyfelt dere har Her er det jo bare å skaffe seg noe større når du har disse flotte fasilitetene
      Har større også, men det er de minste modellene som får mest flytid vet du...........
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bjarnek View Post
        Har større også, men det er de minste modellene som får mest flytid vet du...........
        Kjenner fenomenet[emoji6]

        Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
        Lars Norberg

        Comment

        Working...
        X