Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unboxing U-Glider som jag vant på EssentialRC Giveaway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unboxing U-Glider som jag vant på EssentialRC Giveaway

    Som noen av dere vet så jeg vant EssentialRC giveaway fra juli. Gaven ble sendt fra England 8 august og den kom i dag den 15'e. Så her er en kort video hvor jeg åpner pakken. Ser virkelig frem til å bygge og få denne i luften da jeg tror det kan være en morsom modell.

    Det kommer selvsagt en byggevideo, så vel som en liten anmeldelse om hvordan den flyr senere.

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Flott video. Hadde tenkt på denne selv, men behandlingen av pakker fra kina er jo en risikosport så det ble ikke noe av.
    Regner med du har sett videoene av Andrew Newton på tuben, og også hans modifikasjoner. Mye tips der.
    Kom gjerne med byggevideo og ikke minst en anmeldelse.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hoppfly View Post
      Flott video. Hadde tenkt på denne selv, men behandlingen av pakker fra kina er jo en risikosport så det ble ikke noe av.
      Regner med du har sett videoene av Andrew Newton på tuben, og også hans modifikasjoner. Mye tips der.
      Kom gjerne med byggevideo og ikke minst en anmeldelse.
      Har sett de og kommer til å modifisere denne også, men bygger den original og testflyr den først så jag kan si mer om hvordan den er ut av boksen.
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment


      • #4
        Nå er U-Glider ferdig bygget som jeg vant på Essential RC gratis giveaway for juli. Det er ikke det beste settet, på grunn av en ødelagt servo og noen andre problemer. Nå er det bare å vente på været så jeg kan teste den, forhåpentligvis vil den fly som en drøm og gjøre opp for de små problemene. .....


        Jeg vil komme tilbake til alle problemene jeg hadde under bygging i min kommende bygge og anmeldelse video.​

        Click image for larger version

Name:	DSC_1270.jpg
Views:	1
Size:	227.3 KB
ID:	616804
        Mvh
        Bjarne Kvilvang
        -----------------------------
        Bj's Modellflyg website
        Bj's Modellflyg Youtube Kanal

        Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

        Comment

        Working...
        X