Announcement

Collapse
No announcement yet.

AutoPartner se - sender ikke Hitec til Norge !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoPartner se - sender ikke Hitec til Norge !

    AutoPartner - sender ikke Hitec til Norge !

    Noen som vet hva dette her er for noe tull?
    Nic: treiner-svein
    3DHS 75" Extra 330 LT / Motrofly DM4330-289
    3DHS 74" EDGE 540 / Motrofly DM4330-289
    3DHS AJ 59" Slick / Hacker A40-14SV2
    RCF 48 EPP Extra 300 / Motrofly DM2810
    RCF Crack Yak Super Lite / T-Motor AS224
    Futtaba T14MZP
    Medlem i : http://www.skalamodellflyklubb.no http://www.strynluftsport.no/modelflygruppa/

  • #2
    Originally posted by zephyr View Post
    AutoPartner - sender ikke Hitec til Norge !

    Noen som vet hva dette her er for noe tull?
    Så rart, de har da sendt dette før.

    Men er vel sikket en avtale med hitec siden de har importør i Norge

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Stemmer det, det er slutt siden Modelsport i Norge importerer. Jeg har vell egentlig gitt opp å få tak i Multiplex produkter( ikke lagerførte ), Jeg har forsøkt flere ganger å bestille fra den lokale butikken. Er over et år siden sist, ikke har de noe inne heller. Veldig synd at Øgrey mistet det agenturet. Da var det bare å bestille, eller du fikk beskjed om at det tok litt tid, du fikk det du ønsket.
      Ringte Autopartner, dessverre så sender jeg ikke til Norge fikk jeg beskjed om, hør med din lokale butikk. En bra butikk det, så da må man handle fra andre kilder.
      Virker som Elefun ikke lagerfører så mye heller dessverre. Bruktmarkedet er det bare noen få slengere. Fikk i dag tak i en pent brukt Cockpit SX9.
      Ville jo helst handlet av lokal forhandler, men han ga opp å bestille noe til meg og beklaget så mye.
      Lurer litt på om importørene ødelegger, eller ikke har skjønt alvoret for butikkene. Jeg liker å se og kjenne på varen før jeg kjøper lokalt
      Mvh Andreas
      Stevensaero, glede i noen balsaflak.
      PCM.at mye glede i litt carbon
      Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

      Comment


      • #4
        Dessverre er det nok mer slikt at en importør i vårt tilfelle dessverre bare er en flaskehals og et ekstra ledd som bare gjør ting dyrere og mer vanskelig. Eneste fordelen kan være om de er flinke til å følge opp garantier osv, men hjelper ikke om de ikke tar inn hele sortimentet de er ansvarlige for
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          De har vell importører i Sverige også? Det som er leit er jo når du er villig til å vente på at varen er i butikk, bare du kan få en ca dato for levering.
          Så da bruker jeg alle andre kanaler på det som ikke er i butikk, er jo også heldig med to butikker i rimelig avstand.
          Mvh Andreas
          Stevensaero, glede i noen balsaflak.
          PCM.at mye glede i litt carbon
          Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

          Comment


          • #6
            er mye rart med import avtaler. husker jeg prøvde å få en norsk forhandler til å ta inn de litt større modellene fra black horse for noen år siden. men det fikk han ikke til fordi. minicars i sverige hadde import avtale for norge og sverige. så han fikk bare tak i de modellene som minicars valgte å ta inn
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Hmmm, dette er kanskje et pålegg fra Multiplex/Hitec. I så fall strider nok dette med EU EØSs krav til fri flyt av varer.
              Er muligens noen her på forum som kan litt om dette ? Kommentarer?

              Comment

              Working...
              X