Announcement

Collapse
No announcement yet.

ARF kvalitet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ARF kvalitet

    Har bestemt at det i vinter skal jeg gå litt ambisiøst ut og lage plass til to nye Warbirds til i hangaren...

    Skal ha en 0-1 Bird Dog, men den andre er jeg usikker på og går litt "bredt ut"... Aktuelle kandidater er VQ Models SBD Dauntless 86", TopFlite P40 86", Black Horse Hawker Tempest 2m eller ESM A-1 Skyrider 70"..

    Har googlet ganske mye rundt og sitter med en følelse av at disse produsentene produserer fly som er relativt grei kvalitet. Stemmer det eller er det noen som jeg absolutt må styre unna?



    --------------------------------------------------------
    Joar Larsen
    Forus RC Club

  • #2
    Originally posted by joar.larsen.94 View Post
    Har bestemt at det i vinter skal jeg gå litt ambisiøst ut og lage plass til to nye Warbirds til i hangaren...

    Skal ha en 0-1 Bird Dog, men den andre er jeg usikker på og går litt "bredt ut"... Aktuelle kandidater er VQ Models SBD Dauntless 86", TopFlite P40 86", Black Horse Hawker Tempest 2m eller ESM A-1 Skyrider 70"..

    Har googlet ganske mye rundt og sitter med en følelse av at disse produsentene produserer fly som er relativt grei kvalitet. Stemmer det eller er det noen som jeg absolutt må styre unna?


    Smaken er jo som baken, men genrelt er jo mange settene ganske høy kvalitet selv om TopFlite peker seg jo litt ut. Jeg har ingen er erfaring med VQ modellene, men de andre synes jeg har vært fine. Liker jo ESM sine da de ofte har mer riktig skala finish med matt betrekning osv.
    Lars Norberg

    Comment

    Working...
    X