Announcement

Collapse
No announcement yet.

ViperJet MK II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ViperJet MK II

    Dette er den siste av mine jet videoer for en stund, men dette er sannsynligvis den beste. Håvard Vinnu Johannessen spaker her en ViperJet MK II med knivskarpe knivegger, fantastiske roller, inverterte, lågt og sakte. Det er ved slike tilfeller jeg skulle ønske jeg hadde bedre kamerautstyr, slik at man kunne få vist dette på beste mulige settet.

    Model: ViperJet MK II
    Wingspan: 2,5M
    Fuselage Length: 2.25M
    Weight: 14-16Kg
    Turbine: Merlin M200XBL
    Lighting: UniLight

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Du får komme deg ut på flyfeltet og filme mer
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars N View Post
      Du får komme deg ut på flyfeltet og filme mer
      Blir flere filmer fremover, bare ikke av jetmodeller dessverre. Ingen her lokalt som flyr Jet så får bare filmet de når vi har meetings.
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment

      Working...
      X