Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan koble til kamera?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan koble til kamera?

    Heii. Skal kjøpe meg ny antenne til Eachine vr007, rr det samme vilken eg kjøper







    bildene skal ikkje vere med
    Attached Files
    Last edited by Haakisens; 17-10-17, 15:58.

  • #2
    Du må koble strøm til senderen, som igjen sender strøm til kameraet. Og så MÅ du ha antenne på når du kobler til strøm, hvis ikke kan senderen brenne opp.

    Comment


    • #3
      Hvilke batteri bør eg bruke

      Comment


      • #4
        Denne senderen er fra en drone, og det er meningen at den skal få strøm fra driver batteriet. Vet ikke hva du skal bruke den i, men du kan lage en kontakt slik at du kan bruke balansepluggen på batteriet. Mener senderen tåler alt fra 2 til 6 celler, det bør stå ved kontakten.

        Comment


        • #5
          Apropo antenne som du spør om, nei det er ikke det samme hva du kjøper.
          Den må ha samme polaritet på sender og mottaker (RHCP eller LHCP) og kontakten må være av riktig type og kjønn.'
          Videosenderen du har lagt ved bilde av har RP SMA Female, og da trenger du en RP SMA Male på antennen.
          Det samme på VR-007 brillen, den har også RP SMA Female.

          Jeg har testet mye clover-antenner og noen av de bedre er disse DYS-antennene, billige er de også
          Velg RP-SMA MALE!! de passer på både sender og mottaker. Om du har dårlig tid selger dronehandelen også disse.
          Ellers så er pagoda antenner bra, velg også her RP-SMA male og gjerne RHCP polaritet.

          Comment

          Working...
          X