Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nitro-heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Orand View Post
    Stemmer det! Takker for hjelpa den gang! Har selvfølgelig alltid nye utfordringer med heli, men har heldigvis gått et stykke vei siden den gang. Ser i en annen tråd at du har investert i Black Thunder. Flott maskin! Raptoren flyr fortsatt og er egentlig den maskinen jeg er mest glad i.
    Artig! Hyggelig å se at du er i gamet enda. Ser at du har en anseelig liste med heli i signaturen din

    Du får ta turen over fjorden igjen hvis du vil ta en flight hos oss igjen!
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #17
      Ja, alltid hyggelig å treffes. Det går kanskje ann å fly på Haver til tross for vinter og snø? Er det ikke sånn med denna hobbyen da? Drar alltid på seg ting hele tiden.....
      Last edited by Orand; 29-11-17, 18:43.
      Øystein Solvang Randen
      Røyken og Hurum modellflyklubb

      Menneskelig svikt er utelukket!

      Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

      Comment


      • #18
        Originally posted by Orand View Post
        Ja, alltid hyggelig å treffes. Det går kanskje ann å fly på Haver til tross for vinter og snø? Er det ikke sånn med denna hobbyen da? Drar alltid på seg ting hele tiden.....
        Haver brøytes hele vinteren som regel og brakka Blir fort varm med heftig vedovn. Må få liv i 600N jeg har og møte dere der

        Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
        Lars Norberg

        Comment


        • #19
          Originally posted by jotto View Post
          Jeg var ute og fløy med en kompis her om dagen. Han hadde med seg nitrokjerra si.

          Det er jo utrolig moro med nitroheli selv om det er avleggs. Jeg hadde det før, men solgte det fordi jeg alltid hadde så mye trøbbel med det. Men elektroheli føles litt sterilt... er det noen av dere som flyr nitro om dagen?
          Vi er tre stykker som stadig lufter nitromaskinene våre. Har selv alltid en med i bilen. Veldig lettvint om man skal ut en kort tur.
          Hansi

          Comment

          Working...
          X