Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilnærmet ubrukt radiosender Hitec Aurora 9X 2,4 GHZ Computer radio uten utstyr.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tilnærmet ubrukt radiosender Hitec Aurora 9X 2,4 GHZ Computer radio uten utstyr.

    Fikk denne radioen levert i forrige uke, planla å benytte den sammen med en Real Flight 8 simulator, men fant at jeg likevel satser på standard oppsettet i Real Flight med standard radio med ledning.... Jeg selger derfor denne Hitec Aurora 9X en som kun har vært benyttet en snau time, og som kun har en lading på senderbatteriet (ladet med 0,1 C). Radioen kan sende med både Hitecs egen 2.4GHz-protokoll AFHSS, og Hobbico sin SLT-protokoll. Senderen leveres her med 2000mAh 7,2V senderbatteri, strømbryter og "batteriboks" for mottager samt engelsk brukerveiledning. Merk at hverken mottager, ladbart mottagerbatteri , servoer eller lader til senderen medfølger. Senderbatteriet lades enkelt med en standard lader og standard ladekabel for lading av mottagerbatteri.Prisen forutsetter henting hos meg, sentralt i Oslo. Radioen kan sendes pr. post, da mot forskuddsbetaling og tillegg for frakt som Norgespakke (prisen blir da totalt kr. 2.840,-).

    More...
Working...
X