Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp meg å flytte flysalg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp meg å flytte flysalg

    For å gjøre flyttingen min litt lettere selger jeg følgende:E-Flite Pulse 15 BNF, noen hangarutslett men eller uskadd 1200,-HSD Viper Jet (6S), litt oppskrapet, men ellers uskadd 800,-EF 48 MXS, har gått "på trynet" og er reparert og flydd mange ganger senere. Billig HK elektronikk, satt opp for 4S 2200, 800,-E-Flite Taylorcraft, strøken, men vingen er tydeligvis litt skeiv, for den trenger en del trim for å fly rett. Flyr veldig sporty på 3S 2200, og billig HK elektronikk. 700,-Roc Hobby Critical Mass (mangler ESC!) Opprinnelig 3S versjonen, men har flydd den uten problem på 4S. En flap servo er erstattet av vanlig, så du må ha forsinkelse på radio, eller bytte servo 700,-Twinstar, i god stand, men batteriledning må loddes. Satt opp for 3S 400,-E-Flite Texan, med el retracts, har noen skader i front (se bilder), men fra cowling og bakover er den i god stand. Selges uten motor, men har også Robart mekaniske retracts (ble visst med på første flyttelass) 500,-Alt må hentes. Kjøper du flere kommer vi nok frem til en hyggelig pris. Se youtube kanalen min for å se video av flere av flyene https://www.youtube.com/channel/UC9X..._as=subscriber

    More...
Working...
X