Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skole fly med mitt barnebarn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skole fly med mitt barnebarn

    Da har jeg endelig begynt å fly igjen etter lang høst med sykdom og andre ting som holdt meg borte fra å fly.

    Begynner det nye året med å skole fly med mitt barnebarn Sondre, som fikk ett litt mindre og lettere fly i julegave som han likte. Sondre flyr som en drøm og jeg tror at i sommer vil nok han være solo, veldig morsomt å se hvordan nye piloter vokser opp.

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Det er bra! Denne hobbyen trenger økt rekruttering, snittalderen har økt drastisk i Norge i hvert fall de siste 20 årene.

    Comment


    • #3
      Originally posted by SmurfAir View Post
      Det er bra! Denne hobbyen trenger økt rekruttering, snittalderen har økt drastisk i Norge i hvert fall de siste 20 årene.
      Tror snittet øker overalt, men ser også att vi har en del unge rundt om her på de forskjellige lokale klubbene så det er håp.........
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment

      Working...
      X