Announcement

Collapse
No announcement yet.

NLF kontigent 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NLF kontigent 2018

    Da har noe blitt forandret. Enklerer for oss ? :

    "KJÆRE MEDLEM!



    I begynnelsen av neste uke vil faktura for medlemskap i luftsportklubber bli tilgjengelig under fanen "Betaling" i "Min Idrett". Min idrett



    Er du i tvil om du har bruker på «Min Idrett» kan du benytte valget «Ny bruker» øverst til høyre på siden. Brukerveiledning for registrering av ny bruker finner du her: Brukerveiledninger



    Kommer du ikke inn på «Min Idrett», vil idrettens support kunne hjelpe deg. Digitale tjenester



    Når fakturaen blir tilgjengelig, anbefaler vi at du betaler kontingenten med kort ved å trykke "Bekreft og Betal". Betalingen vil da umiddelbart bli registrert i systemet, og medlemskort vil kunne lastes ned under fanen "Medlemskap". NLF kan ikke lenger sende ut medlemskort på papir.



    Dersom du ikke har anledning til å betale med kort, kan du laste ned PDF-faktura. Dersom du velger dette må du være oppmerksom på at det er nytt kontonummer og KID i forhold til tidligere år. Kontoen på fakturaen er registret på Buypass.



    Den utsendte fakturaen kan ikke delbetales. Dersom det skulle være feil ved fakturaen er det derfor viktig at vi får tilbakemelding om dette, slik at vi kan rette feilen og utstede en korrekt og komplett faktura før betaling. Tilbakemelding kan sendes til: melwin@nlf.no



    Luftsportdata du finner på «Min Idrett» før du har fått beskjed om at faktura er gjort tilgjengelig er ikke nødvendigvis korrekte eller komplette. Flygebevis og forsikringer vil bli tilgjengelige i «Min Idrett» i løpet av januar.

    ************************************************** **********

    Norges Luftsportforbund

    Direktesendt post fra MeLWin

    ************************************************** **********
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

  • #2
    Kanskje ikke enklere men siden vi er medlem av NIF så følger det vel noen forpliktelser om bruk av felles systemer. Har barn som har drevet med idrett så dette er jo ikke helt ukjent. Blir nok noen komplikasjoner første året og så går det seg til.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Da var kontingenten kommet i min idrett. Super enkel betaling, akkurat som hvilken som helst betaling fra en web sjappe. Medlemskortet er umiddelbart tilgjengelig under fanen "medlemskap".
      Foreløpig så fremkommer ikke andre typer lisenser så som Sportslisensen man må ha for å fly på utenlandske stevner.
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment


      • #4
        Jeg klarte selvf. betale kontingent før info om minidrett, ved å logge meg inn på mine sider i melwin står det at jeg har betalt.
        På minidrett ligger kontingent til forfall. Hmmm tro om dette blir samkjørt?
        Og mens jeg skriver dette kommer en post fra NLF hvor det blandt annet står følgende :

        -Har du tidligere betalt for 2018 kan du se bort fra fakturaen. Innbetalingen vil om litt knyttes mot fakturaen slik at den får status betalt.

        Med hilsen
        Norges Luftsportforbund

        Supert, så er det avklart. Poster dette likevel i tilfellet det gjelder andre. Bare 4-5 måneder til sommeren her i Tromsø

        Comment

        Working...
        X