Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eftermiddagsflyg i -20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eftermiddagsflyg i -20

    En helt fantastisk flyturen i går ettermiddag. Helt vindstille, klar himmel og fantastiske farger like etter solnedgang. Men litt kalde fingrer da det var litt under -20 her i fantastiske Sveg.

    Håper dere liker videoen.


    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Ikke dårlig det der i 20 blå uten radiovått eller noe på hendene
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Det ser veldig kaldt ut - God video!
      BilligVVS
      https://www.billigvvs.no/

      Comment


      • #4
        Må nok innrømme at det var litt småkaldt til fingrene ja, men klarer ikke fly med hansker. Men ikke hver dag vi har slike temperaturer når man er ute og flyger, i de mer normale temperaturen på vinteren mellom 5-15 grader minus så er det absolutt ingen problemer å fly uten hansker.......
        Mvh
        Bjarne Kvilvang
        -----------------------------
        Bj's Modellflyg website
        Bj's Modellflyg Youtube Kanal

        Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

        Comment

        Working...
        X