Announcement

Collapse
No announcement yet.

Råd til valg av ny lader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg antar at de har begynt med XT på utgangene for at det ikke skal være mulig å plugge feil om man er litt kjapp, og feilpolarisere ladekabelen.

    Comment


    • #17
      Noen har testet denne:
      https://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=41826

      Tenker at den kan være fin å ha en eller to slik ei fieldboksen for diverse lading på stevner og på stripa.
      Lars Norberg

      Comment


      • #18
        Har brukt den forrige utgaven uten BattGO et par års tid. Fornøyd.
        Bfight 210
        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
        Phoenix RC Club

        Comment


        • #19
          Bruker den på stripa selv, både med strømforsyning og 6S lipo som strømkilde, funker veldig bra, men jeg har heller ikke brukt BattGO. Vet ikke engang hvor man for kjøpt batterier som har det engang, men lurer på om det er det samme som Horizon har begynt å putte i batteriene sine? Det virker uansett unødvendig dyrt, de nye batteriene deres er jo hinsides all fornuft dyre.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Kyrre View Post
            Bruker den på stripa selv, både med strømforsyning og 6S lipo som strømkilde, funker veldig bra, men jeg har heller ikke brukt BattGO. Vet ikke engang hvor man for kjøpt batterier som har det engang, men lurer på om det er det samme som Horizon har begynt å putte i batteriene sine? Det virker uansett unødvendig dyrt, de nye batteriene deres er jo hinsides all fornuft dyre.
            Får prøve meg på en slik, men ser ut som alle er utsolgte. Til og med Hobbyking :P
            Lars Norberg

            Comment


            • #21
              Originally posted by Lars N View Post

              Får prøve meg på en slik, men ser ut som alle er utsolgte. Til og med Hobbyking :P
              Denne skal visst også fungere bra, og har flere bonus funksjoner som wattmeter. ToolkitRC M8 Smart Charger 300W 1-8S Hvit

              Comment

              Working...
              X