Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting vi printer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dummy VHF antenner til 1/4 Cub

    Printet i ABS, pusset litt og malt hvite. Antennepiskene er 1, 75mm filament.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    Comment


    • #47
      Jeg printer en liten jet: 3D-printet 1:6,5 EL-39 med 3D printet 120 mm vifte. - (MFN) ModellflyNytt.no

      Comment


      • #48
        Jeg har designet noen solide retract-enheter for småfly. Jeg bruker de selv i min Starmax F-5. De veier bare 6 g hver.

        Mini retract unit for RC planes by tahustvedt

        Comment


        • #49
          Fikk endelig ånden over meg i ferien og gjorde ferdig Dusty. Fornøyd med resultatet, og junior synes også det er stas. Tenkte å lagre den hengende fra taket på gutterommet.

          Har flydd et par turer og det fungerer veldig fint. Veldig snille stallegenskaper (det er designet inn washout i vingen). Kunne behøve litt mer høyretrekk på motor, men det kan jo justeres etterhvert.

          Alt i alt synes jeg dette var såpass vellykket at det frister å gå i gang med en ny modell fra 3Dlabprint.

          Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

          Comment


          • #50
            Et alternativ til zip-lock pose med vingeskruer etc. Kan festes med feks borrelås inni flyet under lagring/transport slik at man ikke kommer ut på stripa og har glemt igjen skruene/klipsene hjemme
            Mvh
            Morten Aase

            Comment


            • #51
              jet fuel tank til en skysword som skal konverteres til turbin. printet i pla. med 2 lag i vegger og bunn. Printet i 2 deler som limes sammen med ca også kommer jeg til å legge enn tynn glassfiberduk og epoxy rundt skjøten.
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #52
                Originally posted by tyor View Post
                jet fuel tank til en skysword som skal konverteres til turbin. printet i pla. med 2 lag i vegger og bunn. Printet i 2 deler som limes sammen med ca også kommer jeg til å legge enn tynn glassfiberduk og epoxy rundt skjøten.
                Hva slags filament bruker du?
                Lars Norberg

                Comment


                • #53
                  Vanlig pla. Snakket med noen andre som sa det funket veldig bra. Skal teste litt før jeg monterer i flyet
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #54
                    Driver å går igjennom flyparken og bytter mottakere og gjør ting flyklart. Denne fikk ny vifte og skal opp igjen i luften, da fortjente den noen nye missiler på vingetuppene gitt Filene fant jeg på siden til Tahustvedt på Thingiverse, takker så mye
                    Lars Norberg

                    Comment


                    • #55
                      En enkel og fin holder for Power Box GPS II.

                      Filen kan lastes ned her:
                      Powerbox GPS II holder v2 by Larno


                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #56
                        Reimhjul for å bruke en annen motor på en hobbyking starter. akslinga er 8mm på den nye motoren og var 5mm på den orginale. da det ikke er nok gods til å borre opp det orginale til 8mm så prøver jeg med å printe ett. er printet med 100% infill for mest mulig styrke. dpent på om det holder. er printet i pla. tenkte på å prøve med abs hvis det ikke holder. men den blir kanskje litt myk. er vel kanskje petg. som er det beste å bruke.

                        Tom Nohr
                        Tennisveien 9
                        2450 Rena

                        Frsky taranis 9+
                        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                        + diverse små ting

                        Comment

                        Working...
                        X