Announcement

Collapse
No announcement yet.

220v timer/koblingsur med mulighet for å stille sekunder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 220v timer/koblingsur med mulighet for å stille sekunder

    Er på jakt etter en timer/koblingsur for 220volt som jeg kan justere minstetid ned på sekunder. De jeg har i dag har minstetid på 1 minutt og det blir litt mye, da jeg ønsker for eksempel rundt 45 sekunder osv.

    Noen tips?
    Lars Norberg

  • #2
    37 spenn med fri frakt på Banggood 0-999 sekunder med 0,01% nøyaktighet.
    Du må strømforsyne modulen med 12v, men releet tar 250V 10A.

    Så fremt du ikke trenger mer enn 999 sekunder (16,6 minutter) så burde dette gjøre jobben, nesten gratis er det og

    Boks eller deksel til modulen kan du 3dprinte på Prusa´n din

    https://www.banggood.com/DC-12V-LED-Display-Digital-Delay-Timer-Control-Switch-Module-PLC-p-910168.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN


    Comment


    • #3
      Originally posted by SmurfAir View Post
      37 spenn med fri frakt på Banggood 0-999 sekunder med 0,01% nøyaktighet.
      Du må strømforsyne modulen med 12v, men releet tar 250V 10A.

      Så fremt du ikke trenger mer enn 999 sekunder (16,6 minutter) så burde dette gjøre jobben, nesten gratis er det og

      Boks eller deksel til modulen kan du 3dprinte på Prusa´n din

      https://www.banggood.com/DC-12V-LED-Display-Digital-Delay-Timer-Control-Switch-Module-PLC-p-910168.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN


      Takker for tips, den så jo ikke så dum ut. Må sjekkes ut!
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Bare hyggelig, enkel og grei, du kan starte nedtellingen med ekstern switch også om ønskelig.

        Comment


        • #5
          Fant en app-basert timer hos Banggood som hadde sekund justering Så ble en ganske enkel løsning i starten for testing i hvert fall Timer settes via app og der kan man sette tidspunkt for start og slutt ned til sekundnivå.

          Broadlink Wireless Remote Control EU US Power Smart Wifi Socket With Timer Works with Alexa
          Last edited by Lars N; 27-02-18, 13:32.
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Så bra! De har mye bra på Banggood serru, det er en grunn til at jeg har nærmere 400 ordre på drøyt 2,5 år derfra nå
            Har ikke vist legitimasjon på posten på ca halvannet år, hehe

            Comment


            • #7
              Originally posted by SmurfAir View Post
              Så bra! De har mye bra på Banggood serru, det er en grunn til at jeg har nærmere 400 ordre på drøyt 2,5 år derfra nå
              Har ikke vist legitimasjon på posten på ca halvannet år, hehe
              hehe ja mye snacks i den sjappa Viste legitimasjon når jeg skulle hente pakken av ren automatikk og fikk beskjed om at de hadde sluttet med det på Kina pakker.
              Lars Norberg

              Comment

              Working...
              X