Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLG ønskes kjøpt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DLG ønskes kjøpt

    Ser at det er lite aktivitet her, men prøver allikevel. Har lyst til å prøve DLG og ønsker å kjøpe en brukt for å komme igang. Men det er lite til salgs og Thorbjørn og Kåre har ingenting. Elefun har kun Long Shot 4. Den virker som en grei nok modell, men har ikke fått overveldende kritikk. Hvis jeg først investerer så vil jeg gjøre det skikkelig. Finner ingenting på Finn.no eller modellsalg.no, så hvis noen har noe de vil kvitte seg med, er jeg interessert.

  • #2
    Lå noen på modellsalg rett før nyttår, var et par Long Shot 4 mener jeg og noen andre litt mindre modeller. Men kan hende noen her har en eller to liggende som kan selges.
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Hvis du har lyst til å prøve før du investerer, så har jeg en Dreamflight Libelle du kan få billig. Sjekk også Hyperflight.co.uk, de har et godt utvalg, og fornuftig frakt.

      Comment


      • #4
        Jeg har brent meg på å kjøpe dyre halvgode modeller tidligere, for så å ende opp med å kjøpe dyre gode modeller senere når jeg har skjønt hva jeg ser etter. Men det høres ut som en god ide å starte med en Dreamflight Libelle, så jeg kan få en ide om hva det dreier seg om, uten å blakke meg helt på en Snipe 2 eller en GO 2 som jeg ikke skjønner opp og ned på. Har du en pris og spec?

        Comment


        • #5
          Originally posted by HIH View Post
          Jeg har brent meg på å kjøpe dyre halvgode modeller tidligere, for så å ende opp med å kjøpe dyre gode modeller senere når jeg har skjønt hva jeg ser etter. Men det høres ut som en god ide å starte med en Dreamflight Libelle, så jeg kan få en ide om hva det dreier seg om, uten å blakke meg helt på en Snipe 2 eller en GO 2 som jeg ikke skjønner opp og ned på. Har du en pris og spec?
          Hvilken prisklasse er det du ser etter i? De "higend" DLG modellene koster jo fort 10 000 nye ferdig inn i landet.
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Jeg tenker at det er fornuftig å investere i noe som er representantivt for F3K, men ikke gå "all in" å kjøpe en "highend" modell ifra fabrikk i første omgang uten å vite om dette faktisk er noe for meg. Derfor tenkte jeg at dersom det var noen som hadde en DLG de ville selge, så kunne jeg ta det derfra. Jeg har ikke sett for meg en eksakt beløp, men av erfaring vet jeg at det er veldig "dyrt å kjøpe billig". (Kjøpte en billig Turnegy-mottager til en dyr akromodell. Mottageren sluttet å virke og det hele endte full gass i torva)

            Comment


            • #7
              Ligger enn på finn nå:

              Usjda
              Lars Norberg

              Comment


              • #8
                Så den nå jeg og. Fikk ordnet meg en Longshot 4 fra en i nærheten, så nå jeg gleder meg til været blir bedre og mottageren kommer i posten. Akkurat nå snør det og våren virker langt unna......sukk.

                Comment


                • #9
                  er den du kjøpte ferdig bygget. vis den er det hadde du giddet å ta noen bilder av halepartiet og lagt ut her. står litt fast på hvor jeg skal ta ut wiaieren fra. da hadde jeg blitt veldig glad.

                  Comment


                  • #10
                    Det kan jeg gjøre. Er på jobb til sent i kveld, men poster noen bilder i morgen.

                    Comment


                    • #11
                      Litt dårlige bilder, men håper det kan gi menig. Første bilde er opp ned. Click image for larger version

Name:	9E200EEB-5AEC-444F-9BA5-04EE0AFDEF6A.jpg
Views:	1
Size:	93.5 KB
ID:	617287Click image for larger version

Name:	D271E68F-7AFB-4156-BE2B-526EBC9F0D68.jpg
Views:	1
Size:	74.0 KB
ID:	617288Click image for larger version

Name:	7A469A79-D7E9-4AA7-A955-5CF21A212375.jpg
Views:	1
Size:	74.3 KB
ID:	617289Click image for larger version

Name:	21E6C4C3-CE25-4474-B200-4DDE14D7DBE4.jpg
Views:	1
Size:	85.5 KB
ID:	617290

                      Comment


                      • #12
                        tusen takk dette var helt toppers.

                        Comment

                        Working...
                        X