Announcement

Collapse
No announcement yet.

Taifun ( CAP 232) fra JR Models

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Taifun ( CAP 232) fra JR Models

    Noen som kjenner til denne modellen og har noe kunnskap om den. Veldig tynt det som står i annonsen på Modellsalg.

  • #2
    Det var vel RC Seilfly (Thorbjørn & Kåre) som hadde disse modellene. Kanskje ta en prat med dem.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Ja det er vel de som prøver å selge en dunga av forskjellige motor fly på Modellsalg. Men disse må vel ha lagt på lager i flere ti år. Har prøvd å søke på nett etter mer info om dette flyet men det er lite å finne.

      Comment


      • #4
        Har hatt 1 sett fra dem for en del år siden, det var meget godt bygget og en folie som var stram selv etter noen år på lager. Solgte det videre før jeg hadde bygd det ferdig, angrer faktisk litt i dag pga kvaliteten. Det eneste er vel at noen av løsningene for servoer og vingefester er litt gammeldagse.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment


        • #5
          Ta en telefon til Thorbjørn hos Rc-seilfly.no. Jeg vil anta at det er han som har fått hjelp til å bombardere modellsalg med en del ting for kvitte seg med gammelt ræl på lageret.

          Men for meg virker den veldig spinkel og gammeldags for en 3 meters akromaskin, bare se for eksempel på understelsløsningen (Og de gamle flydde ikke veldig bra heller :P) Det har skjedd en del på denne fronten, se for eksempel på EF sine modeller.
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Ta en tlf, veldig hyggelige, god service osv
            Mvh Andreas
            Stevensaero, glede i noen balsaflak.
            PCM.at mye glede i litt carbon
            Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

            Comment

            Working...
            X