Announcement

Collapse
No announcement yet.

HJELP......JR 28x har fryst etter at oppdatering feilet.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bardp View Post
    Det så jo ikke bra ut. Spent på hvordan min er når den kommer tilbake.
    Nei, ganske frustrerende....


    Ifølge en bruker på rcgroups så betyr denne meldingen at oppdateringen ikke gikk som den skulle. Om dette stemmer blir jeg veldig skuffet over Elefun om de ikke klarer å sjekke at funksjonene før de returnerer etter service, det må jo være et minstekrav.........

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Lars Norberg

    Comment


    • #17
      Da har jeg sittet på telefon med support hos Elefun i dag for å løse problemene. Vi prøvde ny installasjon av firmware 006 og det ble en del bedre men fikk denne feilmeldingen:
      Click image for larger version

Name:	2018-04-13 14.09.33.jpg
Views:	1
Size:	266.2 KB
ID:	617428

      Dette gjorde at ingen ting på "home screen" syntes selv om de var der. Masse prøving av ymse og prøvde til slutt og innstallere firmware 005, noe som endte med ny frysning.

      Så den må nok tilbake til Elefun gitt
      Lars Norberg

      Comment


      • #18
        Dette gjorde at ingen ting på "home screen" syntes selv om de var der
        Var akkurat den feilen jeg hadde.

        Comment


        • #19
          Originally posted by bardp View Post
          Var akkurat den feilen jeg hadde.
          Uff, godt man ikke er alene da.....Får håpe de klarte å fikse det denne gangen. Hold oss gjerne oppdatert
          Lars Norberg

          Comment


          • #20
            Godt du ikke gir deg. Jeg hadde hevet kjøpet og kjøpt jeti [emoji39]

            Sent fra min Mi A1 via Tapatalk
            - Håvard Glad Andreassen
            - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

            Comment


            • #21
              Originally posted by flypilot View Post
              Godt du ikke gir deg. Jeg hadde hevet kjøpet og kjøpt jeti [emoji39]

              Sent fra min Mi A1 via Tapatalk
              Ja, men tiden. Men har altfor mye JR til å gjøre det nå. Det fungerer jo utmerket så lenge man ikke skal oppdatere skiten.

              Men nå er den hos Elefun igjen så håper de får ordnet det skikkelig denne gangen. Heldigvis var han på kundeservice der veldig hjelpsom og gjorde sitt ytterste. Ordnet også sendelapp slik at jeg kunne sende den direkte og ikke via Rcpro.
              Lars Norberg

              Comment


              • #22
                Fikk min tilbake i dag men helt frisk er den nå ikke. RX batteriindikatoren melder 0,0V men det kan neppe være rett da den jo ellers virker. Har ikke fått set nærmere på det ennå.

                Comment


                • #23
                  Jaja sagaen fortsetter hos meg.....

                  Hentet radioen på posten i går og nå fungerer den som den skal softwaremessig. Men den ene bryteren jeg bruker til blant annet flightmodes var knus og trykket inn i radioen. Prøvde å ta den ut og fikse den men den er helt død så den må nok byttes vil jeg tro. Det som er litt frustrerende er at dette må ha skjedd hos Elefun, er redd for at den har veltet eller noe for det skal litt krefter til for bryterpinnen var dyttet 7mm inn i radioen, heldigvis er ble det ikke noen andre skader. Det er også så og si umulig at det har skjedd under transport pga måten radioen har vært pakket ned i original koffert med ekstra polstring rundt dette området.

                  Så nå håper jeg bare Elefun har en slik bryter liggende..........

                  Click image for larger version

Name:	odelagt bryter.jpg
Views:	1
Size:	139.6 KB
ID:	617454
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #24
                    Det var nå fryktelig trist. Har vel fått min også til å virke nå. Hvilken softvareversjon har du nå?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bardp View Post
                      Det var nå fryktelig trist. Har vel fått min også til å virke nå. Hvilken softvareversjon har du nå?
                      Krysser fingrene for at dette er lagervare hos dem, men frykter det motsatte. Er fort gjort å være uheldig og for eksempel glippe radioen når man skal ta ut batteriene osv, vil anta at det er noe sånt som har skjedd også har bryteren fått et slag innover. Han på kundeservice skal ihvertfall ha tommel opp for sin bistand og gode innstilling med tanke på å yte service. Men savner å kunne komme i direkte kontakt med de som faktisk utfører reparasjonene hos dem, det kunne spart mye tid og styr.


                      Min firmware versjon er nå 006, har testet litt på en mottaker og utenom bryteren som er død ser det ut til å fungere så langt.
                      Lars Norberg

                      Comment

                      Working...
                      X