Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til at få solgt Koyosho helikopter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til at få solgt Koyosho helikopter

    Hei,

    Jeg har kommet i besiddelse af en RC helikopter med en del udstyr til.
    Dette er et sæt jeg har overtaget fra en som aldrig fik muligheden for at bygge det færdigt.
    Jeg har ikke kompetance til at fortsætte og ønsker derfor at sælge alt.

    Jeg ved ganske lite om RC udstyr og ingenting om hvad det er værdt. Derfor håber jeg på lidt hjælp herinde fra jer eksperter

    Liste over det jeg har. Alt er helt nyt og aldrig brukt. Helikopter er vel ca. 30% samlet tror jeg.

    Kyosho EP Caliber 400 ARF Helikopter
    FUSION ETHOS LX41B Pro Batteri lader og balanser
    HiTEC OPTIC 6 2.4GHz tx/rx med batteri og lader
    Futaba AVCS Rate Gyro GY401
    2200mAh 11.1V Swedish Edition Racing Batteri

    Mvh
    Anders

  • #2
    Hei
    Det aner meg vel at om utstyret ikke er brukt er det allikevelen del år gammelt. De fleste som driver lit ivrig med helikopter er svært opptatt av at alt skal være siste skrik. Av den grunn er det mye bra og fåkjøpt brukt av nest siste versjon. Når en så vil selge noe som er noen årgammelt er det ikke stort en får for det. Men legg det ut på Modellsalg.no så ser du nå fort om noen er interessert i utstyret.

    Comment


    • #3
      Hei,
      Tak for svar. Tænkte mig det ja.
      Har du nogen ide om hvad jeg vil kunne ta for det? Som skrevet har jeg ingen forstand på det her men nogle af tingene ser forholdsvis dyre ud.

      Comment


      • #4
        På Facebook er det en side for Vintage helikopter, er du på Facebook kunne du legge den ut der, store sjanser for at noen kunne være interessert.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment

        Working...
        X