Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hangar-9 P-51D Blue Nose 60 1,65m v.sp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hangar-9 P-51D Blue Nose 60 1,65m v.sp.

    Selger en Hangar-9 P-51D Blue Nose Mustang. Den ene vingehalvdelen er skadet da understellsleggen ble revet ut ved en hard landing. Ut over denne skaden så er modellen hel og fin. Har begynt på reparasjon, men da tiden ikke strekker til og warbird ikke er min primærinteresse ser det ikke ut til at jeg får prioritert å gjøre den ferdig. Skaden ser værre ut på bildet enn det er synes jeg, da jeg har tatt bort sheeting for å komme til. Et par kvelder så vil nok mye være gjort. Selges inkludert 7 Jamara servoer og 2 Hitec retract-servoer. Nypris fly m/retract og alle servoer var ca. 7000,- Kan også selges komplett med følgende som er montert i flyet hvis av interesse. Gi bud eller ta kontakt så blir vi enige om pris: Futaba R6014FS 4,5GHz FASST mottager Saito FG-20 bensinmotor 1stk. Eneloop 4,8V batteripakke 1 stk. Eneloop 6.0V batteripakke FG-20 er perfekt motor for dette flyet mener jeg. Fungerer veldig bra. Utrolig drivstoffgjerrig, sprek og trygg gange (har aldri noensinne stoppet for meg). Men er veldig følsom på dysenåla for å få ut maks effekt, og må justere ut/inn 1 knepp innimellom. Har laget til bend og pottefeste slik at potta ligger inne i cowling.

    More...
Working...
X