Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen highlights fra Hedlanda Meeting 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen highlights fra Hedlanda Meeting 2018

    Her er noen høydepunkter i årets RCFF Shootout North 2018, som var mellom 28/6 til 1/7. En helt fantastisk langhelg med fantastiske fly og piloter og fra fredag kveld til søndag kveld et perfekt vær. Her er en liten video med noen av de fantastiske modellene, så vel som dyktige piloter.

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Så ut som en flott stevne
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars N View Post
      Så ut som en flott stevne
      Det ble helt perfekt, bare fredagen som ikke var flybar da det var sterk vind. Eller var det kanon vær med strålende sol og nesten vindstille

      Vi har også ett nytt mindre treff allerede nå i begynnelsen av august, 9-12 med mulighet for camping på flyplassen med tilgang til strøm, WC og dusj

      Facebook link til den treffen: Sensommarträff på Hedlanda
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment

      Working...
      X