Announcement

Collapse
No announcement yet.

dji mavic pro mister kontakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dji mavic pro mister kontakt

    Hei, Jeg har en Dji mavic pro som har prolemer med å binde mellom fjernstyring og drone. Den oppretter kontakt for så å koble fra etter svært kort tid. Noen ganger kan den holde så lenge at man kommer i lufta, men så kutter den og kommer tilbake. Er det andre som kjenner til dette problemet?
    Mvh Øystein

  • #2
    Høres ut som en garantisak, så mens du har garanti på denne er det vel bare å få sendt den inn
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars N View Post
      Høres ut som en garantisak, så mens du har garanti på denne er det vel bare å få sendt den inn
      Ja får prøve garantien en gang til, den første virket heller ikke og ble erstattet med denne.

      Sent fra min G8341 via Tapatalk

      Comment


      • #4
        Er jo et sånn kjedelig svar å få på forum, men dumt å begynne å fikle med ting som har garanti for da får man fort til svar at garantien ikke gjelder lenger.
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Bare en tanke, kan det være kraftige forstyrrelser der du flyr? Ville prøvd en helt annen plass også.
          -----------
          Bengt

          Comment


          • #6
            Originally posted by bengtern View Post
            Bare en tanke, kan det være kraftige forstyrrelser der du flyr? Ville prøvd en helt annen plass også.
            Hei og takk for tipset. Den har vært prøvd på mange forskjellige plasser og med forskjellige skjermer uten hell. Elkjøp har sendt den inn uten diskusjon, dette var ikke helt ukjent for dem.

            Sent fra min G8341 via Tapatalk

            Comment

            Working...
            X