Announcement

Collapse
No announcement yet.

MIR-25 Boxfat -Stor 3D-printet jet for 145 mm EDF.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Z for Zorglub.
    Attached Files

    Comment


    • #47
      Ble jo stilig skjema dette Voksen print modell for å si det sånn
      Lars Norberg

      Comment


      • #48
        Jeg tror dette er siste lakkinga på kroppen. Vingen tørker i boden nå. Det gjenstår bare å lakke elevons og eksosdeler. JEg mangler kulelagre til elevons før jeg kan montere de, men ellers tror jeg at jeg har alt.
        Attached Files

        Comment


        • #49
          Det nærmer seg klar. I dag har jeg laget ferdig ledningsnettet i flyet. Jeg kunne spart noen gram ved å spesiallage kabler, men jeg brukte servokabler hele veien for å gjøre det enkelt. Det blir ganske mye ledninger i en sånn modell. Strøm til mottager kommer inn på to kanaler sammen med to funksjoner sånn at det er fordelt godt.

          Jeg vil prøve å taxe flyet ute her og testkjøre vifta skikkelig i de nærmeste dagene. Jeg har ikke fått telemetrien for strømmåling enda, men jeg kan kjøre motor uten problem. JEg mangler også kulelager til elevons før jeg kan tenke på å fly.

          Turboen til Volvoen min tok kvelden i dag, så da ble det litt ekstra utgifter denne måneden. Koster sørenmeg 3400 kr for en liten turbo.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Bakkekjøringsvideo. 6 hk ut på akslingen er ikke noe problem for denne motoren. CA 5200 W elektrisk effekt.

            Comment


            • #51
              HAr kobla opp alle understellsdørene i dag.


              Jeg fikk også telemetrien og kulelagrene til elevons, så den er snart flyklar.

              Comment


              • #52
                Flyet er nesten ferdig. Jeg må flytte vifta lengre bak, for den er for nesetung. Det betyr at den er lettere enn forrige Boxfat. JEg måtte også fylle eksoskonen med 190 g bly.
                Attached Files

                Comment

                Working...
                X