Announcement

Collapse
No announcement yet.

Graupner Skysurfer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Graupner Skysurfer

    En kort flytur i vinden, blåste rundt 3-5m /s litt for mye til denne modellen. Men den fløy bra selv om man måtte kjempe litt i vinden, mindre vind så dette er den perfekte avslappings modellen jeg har. Kommer flere videoer så snart været tillater å fly.

    Håper dere liker videoen.


    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Jeg prøvde meg på en sånn en fra Hobbyking en gang, og det gikk SKIKKELIG dårlig.
    Så hvis Graupner sin er i nærheten av HK sin så er jeg dypt imponert over flyginga di
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Jeg prøvde meg på en sånn en fra Hobbyking en gang, og det gikk SKIKKELIG dårlig.
      Så hvis Graupner sin er i nærheten av HK sin så er jeg dypt imponert over flyginga di
      Vet ikke hvordan HK sin er/var, men tipper de kommer fra samme fabrikk men på stemplet hvert sitt fabrikat. Vet at denne fins under navnet Gold rosita også som her til 100% identisk med denne fra Graupner.
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment


      • #4
        ok .. vel. Jeg fikk aldri f....skapet i lufta en gang. Helt håpløse greier...
        Tom I. Arntsen

        Comment

        Working...
        X