Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har det moro på feltet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har det moro på feltet

    En riktig morsom dag på feltet med flere forskjellige modeller. Først, E-Flite Carbon Z T28 så FPV med en Tundra før en veldig god og gammel metanolmodell (Ryggskott ) for så avslutte dagen med å fly Graupner's Skysurfer mens jeg nyter en kopp kaffe. Veldig morsomt når man kan bytte mellom flere forskjellige modeller som el, glød, fpv og en paraglider. Man trenger ikke de store fine modellene til å ha det litt gøy.

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Flott plass, utrolgi moro med den paraglider modellen Husker jeg drømte om en slik for mange år tilbake
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Tusen takk for flotte videoer Bjarnek. Så ut som om den T28eren fløy fantastisk bra,har du noe stabilizator i den?
      Er også enig i at den paraglideren ser flott ut. MEN det ser ut som om du må slutte med "kengurumetanol" på den metanoldrevne

      Comment


      • #4
        hadde en frontir 20 world models, den fløy fint uten flapps
        Last edited by Pistepirkko; 26-10-18, 14:00.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lars N View Post
          Flott plass, utrolgi moro med den paraglider modellen Husker jeg drømte om en slik for mange år tilbake
          Samme som meg det og når jeg kom over denne som var satt ned fra 1200.- til 700.- så funderte jeg ikke så lenge.........


          Originally posted by Hoppfly View Post
          Tusen takk for flotte videoer Bjarnek. Så ut som om den T28eren fløy fantastisk bra,har du noe stabilizator i den?
          Er også enig i at den paraglideren ser flott ut. MEN det ser ut som om du må slutte med "kengurumetanol" på den metanoldrevne
          Originalt så leveres den med spectrum mottager og gyro. Jeg flyr med Taranis X9D Plus og har ikke kjøpt til noen spectrum modul. Så denne går helt uten noen form for stabilisering/gyro.

          Første flyvningen jeg hadde på Ryggskottet og hadde litt for høy tomgang så ble litt kenguru på den landingen ja.....lol...... Har tenkt å selge modellen da den kommer fra ett dødsbo og vill teste den for å se at alt fungerte som det skulle før jeg legger ut den til salgs.


          Originally posted by Pistepirkko View Post
          hadde en frontir 20 world models, den fløy fint uten flapps
          Flaps er bra men absolutt ikke nødvendig på alle modeller, om man vil kan man bruke 2 servoer for balanseror på Frontier'n og da kan man programmer inn flaperons om man vil trene litt på bruken av flaps ved start og landing.
          Mvh
          Bjarne Kvilvang
          -----------------------------
          Bj's Modellflyg website
          Bj's Modellflyg Youtube Kanal

          Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

          Comment


          • #6
            Radiostyrt gressklipper
            radiostyrt gressklipper , med storehjul forran så hadde den vært veldig fin
            video ligger i anongse


            remote landmower google
            Last edited by T.B; 16-08-19, 10:01.

            Comment


            • #7
              Hehe...artig....Har lekt med tanken om det samme lenge
              Lars Norberg

              Comment

              Working...
              X