Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avios C-130 Herkules

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avios C-130 Herkules

    Jeg var så heldig å vinne en mulighet til å kunne kjøpe Avios C-130 modellen som kommer på markedet nå i 2019, fikk modellen hjem nå i begynnelsen av desember og har nå laget en video av åpningen av pakken, samt en gjennomgang av delene og hva jeg personlig synes modellen så langt. Ingen flyvninger i denne videoen da været ikke har tillatt det ennå, håper å kunne fly denne modellen nå kommende helgen og legger selvsagt ut en video da også med mine personlige meninger om hvordan denne modellen er da dette ikke er noen sponsede videoer.

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    nydelig fly. hvor får man kjøpt avios modellene?
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by tyor View Post
      nydelig fly. hvor får man kjøpt avios modellene?
      Hobbyking som selger dem. Herculesen kommer ikke i salg før over nyttår. De har akkurat publisert en ny Spit som ser veldig bra ut.
      Stig-Arne Isaksen

      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

      Comment


      • #4
        En av de kulere foamiene jeg har sett på lenge!

        Mye artige "skala" detaljer med luker og lys, ikke dumt med integrerte kontakter såfremt de er pålitelige/solide nok da.
        Har flydd en del turer i de Norske som ble pensjonert for ikke så alt for lenge siden, etter lang og tro tjeneste.
        Støyet som pokker, men det var jo litt artig å se stag og vaiere bevege seg under flyging

        Comment


        • #5
          Originally posted by P-51D_OLD_CROW View Post
          Hobbyking som selger dem. Herculesen kommer ikke i salg før over nyttår. De har akkurat publisert en ny Spit som ser veldig bra ut.
          Herculesen kom jo faktisk ganske kjat ut på markedet til å være Hobbyking. Avos spitfiren ble annonsert i 2016 som "coming very soon" glad jeg endte opp med å kjøpe FlightLineRc sin i stedet.

          Men er Hercen verdt pengene? Må jo ha en slik over nyttår
          Lars Norberg

          Comment

          Working...
          X