Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til 3D printing (luker til Reptile S800 V2 )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp til 3D printing (luker til Reptile S800 V2 )

    Hei
    Er det noen som kunne hjulpet meg å printe en større batteriluke (slik at jeg får plass til 4S batt) og luke med luftinntak for ESC
    Begge til en Reptile S800 V2 vinge
    Betaler selvfølgelig for dette

  • #2
    Har du ferdig fil eller må det tegnes og?
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Tror det ligger ferdig på thing inverse. Skal sjekke opp så jeg finner rett

      Comment


      • #4
        Originally posted by Hoppfly View Post
        Tror det ligger ferdig på thing inverse. Skal sjekke opp så jeg finner rett
        Gjør det så ser vi hva vi kan få til. Hvor holder du til i landet?

        Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Batteriluke er denne:
          S800_4S_Haube by robschii


          ESC luke er denne:
          S800 Reptile ESC scoop - With mount holes by NorCAL3D
          Last edited by Hoppfly; 13-12-18, 18:00.

          Comment


          • #6
            Bor i Nord Norge så dette må jo sendes . Kom gjerne med pris på dette inkl. frakt for den som orker printe dette

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hoppfly View Post
              Bor i Nord Norge så dette må jo sendes . Kom gjerne med pris på dette inkl. frakt for den som orker printe dette
              La meg se litt på den i helgen. Er litt halvkinkig den ene siden den krever støttestruktur.
              Lars Norberg

              Comment


              • #8
                Ja ingen hast. Dette skal være til en slik:

                Click image for larger version

Name:	20181213_173604.jpgm.jpg
Views:	1
Size:	114.7 KB
ID:	617850

                Comment


                • #9
                  Har kjøpt samme kitŽet (V2) og all elektronikken (ink. FPV oppsett/GPS).
                  Foreløpig ligger alt i eske, må gjøre ferdig et Focke Wulf prosjekt først, men skal ha dette klart til våren.

                  Er det "vanlige" LED strips du har brukt på fremkanten der, eller er det noe annet?

                  For egen del er det første vinge, det blir jo artig å teste noe jeg aldri har flydd før.
                  Planen er å prøve en F4 FC med INAV på, har flere av samme FC men i multi med Betaflight.
                  Har aldri brukt INAV, så det blir også noe nytt

                  Post gjerne noe erfaringer etter du har hatt det i lufta

                  Comment


                  • #10
                    kor bor du? bor skjøl i saltdal så kanskje jeg er nærmere?
                    Terje Vik

                    Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

                    Comment


                    • #11
                      Hei SmurfAir det er helt vanlige LED strips ja (12V da jeg skal kjøre med 3S i første omgang. Ved 4S så blir det enten uten lys eller eller noe reduksjon )
                      Skal selv ha i en matek 411 med gps og INAV Å fly her oppe i NordNorge nå, kan en jo nesten bare glemme. Så det blir nok ikke før det blir lysere. Har en del montering igjen også så dette blir nok ikke gjort før etter jul . Hvis du ser nøye etter, så har jeg satt på motorforlengelse etter anbefaling fra andre. Tror jeg kjøpte dette på banggood. Var ikke overbevist på winger, men kjøpte først et Wing Wing Z-84 og denne fløy så bra ,at det ble en reptile 800 V2 også. Er veldig spent på denne selv


                      fjante: jeg bor på Sørøya utenfor Hammerfest i Finnmark , så det er jo et stykke unna
                      Last edited by Hoppfly; 14-12-18, 21:33.

                      Comment


                      • #12
                        Takk! Har metervis med LED strips i 5 forskjellige farger inkl. hvit, så jeg slenger nok på noe.
                        I noen tilfeller på racingdroner har jeg splittet klar plastslange og brukt som "deksel/støtdemper" foran dem.
                        Da tåler de en god smell om man treffer en grein eller liknende, guffer endene med smeltelim eller silikon så blir det litt vanntetting også.
                        Ja, når du sier det så ser jeg at det er en del avstand fra opprinnelig feste til motoren, er det pga. CG for å slippe dødvekt om den er fortung? Eller har det en annen misjon?
                        Har sett det er en del om denne vingen på RCG etc. så får lese litt før jeg begynner.
                        Snø her i Oslo-området også nå -10 i dag... blir neppe noe flyging annet enn evt. noe med flottører eller motorseiler her på en stund.
                        Last edited by SmurfAir; 14-12-18, 22:05.

                        Comment


                        • #13
                          Etter det jeg har lest og sett på youtube, så gjør det at propellen blir mer effektiv, og du får også plass til større prop . ( har ikke prøvd med propell selv,så dette bare hva jeg har hørt /sett) Har faktisk ikke vært inne på RCG å lest om denne, huff da går vel kvelden...og halve natta ;D
                          Her jeg bor, så er nesten all sneen borte. 5 pluss er litt uvanlig over lang tid. Har det ikke vært for all vinden så hadde det jo vært mulig å fly noe med lys

                          PS: det er en egen gruppe for s800 på facebook
                          Last edited by Hoppfly; 14-12-18, 23:01.

                          Comment


                          • #14
                            Fader, helgen gikk helt fra meg. Jeg gjør en testprint i morgen og ser hvordan det går. Må se litt hvordan det blir med støttestrukturen.

                            Noen fargepreferanser?
                            Lars Norberg

                            Comment


                            • #15
                              Har ikke noen preferanser, flyet ser du jo på bildet over. Hva skal du ha for dette, med frakt?

                              Mvh

                              Comment

                              Working...
                              X