Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trainer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trainer?

    Jeg er helt nybegynner i R/C flyving! Jeg lurer på om Ready er et bra fly til å begynne med? Jeg ville først kjøpe et fly med el. motor, men etter å ha hørt mye skryt om det "uknuselige" flyet vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe.

    Hvordan matriale er readyen av?

    <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Grimmy den 2002-07-03 17:04 ]</font>

  • #2
    Ready er et bra fly. Har det selv. Med OS 46FX går det som en kule. Men det er ganske tungt så landingshastigheten er litt høy, men det går fint. Noe ustabilt på bakken pga. liten hjulavstand. Flyr stabilt og greit. Du kan loope og rolle med det og.Tåler en trøkk Anbefales
    Propellen

    Comment


    • #3
      Det tåler en trøkk, men når den trøkken blir for stor, ryker det, og da er det ikke reparerbart. Det, + at vekta er for høy, gjør at jeg heller vil anbefale deg en tremodell. (er vel egentlig mest smak & behag)

      Ready er laget av plast, muligens med noe isopor for å styrke opp litt (bare gjetninger fra min side).

      Les de andre trådene som har vært om sånn ca. samme emne, mye lure tips der.

      Comment


      • #4