Announcement

Collapse
No announcement yet.

ØNSKER Å KJØPE ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ØNSKER Å KJØPE ...

    ... et komplett, uåpnet og EKTE byggesett av Pilot Models QB 1400 Seilfly, ELLER en ORGINALTEGNINGER fra byggesettet, så jeg kan skjære ut deler selv.

    Spread the news! Email meg om du vet om hvor jeg kan få tak i det, eller om du vet noen som har!

    Pris diskuteres til du (og jeg) blir fornøyd!

  • #2
    Tror jeg har originale tegninger til den modellen liggende hjemme en plass!!!
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

    Comment


    • #3
      Spring å let!!!

      Om det skulle være så at du har orginaltegninger liggende (som er i brukbar stand) og er villig til å skilles med de til en fornuftig pris, så er jeg ganske sugen på de!

      Comment


      • #4
        Skal se i kveld når jeg kommer hjem!!
        Mvh Tommy Fosland
        Tromsø MFK

        Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

        Comment


        • #5
          Fant du noe?

          Comment


          • #6
            Fant tegningen ja, men til orientering kommer ikke vingeprofilen frem av tegningen...
            Mvh Tommy Fosland
            Tromsø MFK

            Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

            Comment


            • #7
              Underlig ... jeg mener å huske at jeg har bygget en QB 1400 fra scratch og at jeg hadde riktig vingeprofil.

              Derfor var det jeg ville ha tegninger, men nå er det jo plutselig litt "uaktuelt" siden jeg ikke får bygget vingen riktig ... :/

              Om du er sikker på at det bare er én tegning, så er det jo ingen vits. Håper det ikke gjør noe at du måtte lete litt i gamle "arkiver"! (?)

              Comment


              • #8
                På tegningen vises kroppen fra siden og ovenfra, med vertikal- og horisontal-stabilisator, vingen vises ovenfra, + senterprofilen på vingen... Men profilen forandrer seg ut mot vingetippen... Hver eneste spante i vingen er forskjellig, disse bruker vel ikke å være vist på tegninger???
                Mvh Tommy Fosland
                Tromsø MFK

                Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

                Comment


                • #9
                  Heisann!

                  Det er to ark med tegninger til denne modellen. Det ene er tegningen, mens det andre er byggebeskrivelsen. På byggebeskrivelsen er alle delene tegnet inn i full størrelse og fungerer som deleliste. Det er sikkert denne du har sett. Jeg tror jeg kan ha disse liggende hvis du fortsatt er interresert.
                  Mine Modeller:
                  Dynaflite Spitfire - 40 size
                  Great planes Tracer 40 m/retract (til salgs)
                  Meserschmit BF109E - 60 size (Halvferdig fra scratch)
                  Calypso 60
                  Corsair, dogfigth size
                  Great planes piper cub (Treferdig)
                  DeHaviland DH88 Comet (Påbegynt scratch prosjekt)
                  Top Flite P40 Warhauk (Byggesett i eske)
                  Pilot Seduction 25 (Treferdig)
                  Pilot Cap 10 (Treferdig)
                  Great planes Super sportser 60 (Byggesett i eske)
                  Great planes Ultra sport 40 (Flyr meget godt! Anbefales)
                  + noen til

                  Comment

                  Working...
                  X