Announcement

Collapse
No announcement yet.

60/90 size Patternfly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 60/90 size Patternfly

    Hei!
    Er på utkikk etter et patternfly som passer til 90-size 4t. Det må være en ARF uten opptrekkbart understell. Er det noen som har noen erfaringer og tips om slike?
    De jeg har sett litt på foreløpig er:

    Kyosho G-Trick (veldig dyr)
    TWM Zen / Taj-Ji ( har retracts..)
    I tillegg har jeg sett på et fly som heter ACModels Widebody 60/90 (ser veldig bra ut, men jeg har ikke funnet den i Europa.)

    Kjartan
    mvh Kjartan

  • #2
    Ta en titt på modellene til JR Models.
    Drogerie JR Modely
    Siden blev ikke fundet - El Fly

    Ola Fremming har også linker til de aller fleste pattern produsentene.
    http://home.online.no/~ofremmi/

    Lars Erik

    Endret adresse til JR Models.

    <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: tally-ho den 2002-10-17 10:21 ]</font>
    Mvh
    Lars Erik Arntsen

    Comment


    • #3
      Kan anbefale Bravo 303 fra Black Horse - tok sølv i NM Vingtreff i sommer etter å ha mistet halvannen av fem omganger...
      Dette flyet er tilsalgs nå uten motor og servoer, eller som nytt ARF-sett. Sjekk QXL, Cirrus og http://www.rc-flight.com.

      Comment


      • #4
        Jeg har en Swallow EX fra Flair, denne flyr veldig bra, og koster ikke skjorta heller. Jeg har en Irvine .72 på min, den er vel ikke akkurat overmotorisert, men det holder. Med f.eks. YS 91 Fz (veldig dyr ) tror jeg det skulle bli rikelig med power.

        Har så vidt hørt om Wide boy, det skal visst nok være et veldig bra fly, men jeg har ingen personlig erfaring med dette..

        Comment


        • #5
          Det ser ut til at Zen-90 fra World models flyr veldig fint. Går godt med OS 91FX. Ellers er Predator fra Top-modell et greit alternativ. For de som orker å bygge, ta en titt på Sensation 90 fra OK-models.
          OS'en er glimrende selv med originalpotta, prøv med OS-F plugg, APC 14x10 propell og fuel med 10-15% Nitro.
          Ola
          www.ofremmi.info

          Comment


          • #6
            Takk for tipsene!
            Mye bra å se på.

            Tenkte en stund på Zen, men problemet er at stripa her er for dårlig til fly med retracts.
            Akkurat nå tenker jeg på Predatoren. Noen som har erfaring med den?

            Kjartan
            mvh Kjartan

            Comment


            • #7
              Kyosho har jo sin Sonic Sports med 1,6 meter vingespenn for 60 totakt og 90 firetakt. Den stod ikke på prislista til smallsize, men ring så kanskje de kan skaffe den.

              Jon
              MVH

              Jon Gunnar Wold

              Comment


              • #8
                Jeg fant Sonic Sports 1600 på kyosho i Italia, der koster den marginalt mindre enn G-trick, sikkert derfor smallsize ikke tar dem inn

                Synd, for dette hadde vært et flott ferdig fly i .60 size!

                Jon
                MVH

                Jon Gunnar Wold

                Comment

                Working...
                X