Announcement

Collapse
No announcement yet.

Razor børsteløs?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razor børsteløs?????

    Noen som vet hvor kan jeg få kjøpt en Razor 350 (børsteløs) og en passende regulator og LI-POLY batterier
    --
    Knut Dahl
    Getting High By Flying Low

  • #2
    Om du er villig til å bevege deg utfor Norges grenser for å kjøpe LiPo's og brushless så er prisen på en razor 350 m/regulator (Phoenix 10) £100. LiPo's er også billigere i utlandet etter som jeg har erfart..spesielt når man får det sendt som "gave" og slipper unna tollen

    Comment


    • #3
      Hvor???

      Hvor / hvem segler dette? (£=UK?)
      --
      Knut Dahl
      Getting High By Flying Low

      Comment


      • #4
        http://www.e-flight.co.uk/razor-brus...controller.asp

        Comment


        • #5
          Jeg har 1 stk av denne og LIPO oppsett. Jeg har bestilt 1 stk til, men tror det er umulig å få fatt på noen for øyeblikket. Den har en ekstrem vekt i forhold til hva den yter.

          Jeg har den kombinert med en GWS EPS 350 6.6:1 girkasse med 3 LiPO 700mah og jeti 18A kontroller og 12x6 GWS SF propell.
          Min 290 gram Vertigo 3D modell er som en kanonkule utfra hover. Det kommer snart en artikkel her på mfn om hele flyet med målinger av thrust osv. Den trekker rundt 12-13 A maks så du bør ha en 18A kontroller. Jeg hovrer på ca 1/4 gass og ca 3A......
          Så flytiden jeg har med variert flyging er fra 15-20 minutter


          Så løp og kjøp om du får tak i !!
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #6
            Jeg tror Aircraftworld (www.aircraft-world.com) har Razor. Du kan jo sende en mail dit og høre om han har/kan skaffe 350.

            Ole André

            Comment


            • #7
              Hvis du skal ha 350 motoren uten for lang ventetid (4 uker?) må du handle direkte fra Razor http://www.razormotors.com/ for $89.99 pluss $10 i frakt

              Eller hvis du vil ha den billigere og kan vente litt kan du kjøpe den fra Troy på Bishop Power Products 403 Forbidden for $83.95 Gratis frakt hvis du handler for over $100

              Razor motorene (spesielt 350 motoren) er for tiden helt umulige å få tak i (de blir håndlaget) og tilsvarende motor fra Himax 2015-4100 er det også lang leverings tid på.

              Bishop selger også E-tec 1200 3 stick for $34.95

              Så att denne tråden er gammel, men tenkte att informasjonen kanskje var nyttig for noen som skal ha motor til ett eller annet prosjekt.

              Sjekk siden til Tim Hart http://www.foamyfactory.com/
              What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.

              Comment


              • #8
                Takker for svar Spessielt takk til Alf , som tipset meg om www.Foamyfactory.com (Takk takk takk takk)

                Jeg er den lykkelige eier av en razor 400 og 4 stk 3s1p1200 og 2s1p 1200/700 e-tec lipo
                Har brukt den med eps350 6.6:1 gbx i en 3DX / to Ultimater og to Yak54 fra Tim H. den STORE!!!
                Yak'n er til nå det beste jeg noen sinne har flydd, en skal ikke rynke på nesa av disse profil flyene, det er bare dine egene begrensninger som setter en stopper for hva en klare å gjøre, forholdsvis billige er de også.

                Driver å bygger den oppdaterte 3DX som jeg skal sette inn en himaxx 2015-4100 som kommer om noen få dager, 2004 ser ut til å bli et riktig børste løst år for meg !!!
                Disse profil maskinene fra Tim har satt seg riktig godt fast i meg.
                Mere morro med klærne på ......... lar seg bare ikke gjøre !!
                Har du ikke en 3d depron maskine , så bygg en å bli over bevist....

                Har fløyet en del med trådløst micro video cam(analogt dessverre)
                Skal sette den samman til en artig "Foamy teaser" for web når jeg har kommet meg inn i mitt nye hus , som for tiden opptar mye av min bygge/fly tid.
                --
                Knut Dahl
                Getting High By Flying Low

                Comment


                • #9
                  Og har akkurat vært i kjelleren og målt den nå.

                  Trekker 750 gram statisk. Ikke rart min Vertigo "skyter" ut av hover......
                  ____________________________
                  Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                  Comment


                  • #10
                    Slippe toll fra utlande

                    kan man slippe toll fra utlandet vis man får varen tilsent som gave ser mini-ellipse skrev det litt lenger opp hva er grensen man kan handle gaver for da??

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har handlet modellfly greier fra usa, betaler bare 24%moms på varer+ et gebyr til posten for toll/moms behandling. har også fått pakker som jeg ikke har fått noe moms krav for.
                      --
                      Knut Dahl
                      Getting High By Flying Low

                      Comment

                      Working...
                      X