Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse.

    Er det mulig å opprette et sted her på forumet hvor man diskuterer ting som ikke nødvendigvis har med modellfly å gjøre?
    Men, dette er jo ett forum for modellfly så...

    Ellers er dette ett flott forum, men det hender bare at jeg til tider savner ett slikt sted.
    Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
    er der ingen der kender dem.

  • #2
    Ja, som du sier er dette et modellflyforum... og dem som absolutt tror at helikoptre har noe med flyving å gjøre har også muligheten her
    Webben er stinn av diskusjonsfora... bruker flere selv. Men her går det i RC....
    Hva savnes?
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Re: Diverse.

      Originally posted by Flue
      Er det mulig å opprette et sted her på forumet hvor man diskuterer ting som ikke nødvendigvis har med modellfly å gjøre?
      Men, dette er jo ett forum for modellfly så...

      Ellers er dette ett flott forum, men det hender bare at jeg til tider savner ett slikt sted.
      Kunne du spesifisere hva du ønsker noe bedre?

      Comment


      • #4
        Jeg er ikke så flink til å forklare, men f.eks. på skolen har vi ett prosjekt hvor vi jobber i grupper på 2 eller 3 og skal på 3 uker lage en oppfinnelse eller forbedring av noe. Så siden jeg har noen servoer og annet modellfly utstyr liggende kunne vi lage noe som ingen andre i klassen har mulighet til ved hjelp av det. Vi skal også snart ha arbeidsuke og da kunne jeg f.eks. spørre om noen her hadde gode ideer - det er sikkert en del her som har arbeid som har med fly/helikopter å gjøre.
        Også til slike temaer som hva har man fått til Jul, hva skal man i vinter?

        Jeg mener...Ting som ikke må ha med RC å gjøre, men alikevell kan ha det.
        Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
        er der ingen der kender dem.

        Comment


        • #5
          Diverse

          Du kan jo lage en robot så en i elfa katalogen med servoer montert kan vel ikke være så vansklig å bygge fra bunn av lykke til.

          Comment


          • #6
            Jeg tenkte også på roboter, men hva skal den gjøre, det må jo være en oppfinnelse/forbedring.
            Det bør være en ting som løser ett problem i hverdagen, men jeg kommer ikke på noe problem
            Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
            er der ingen der kender dem.

            Comment


            • #7
              I henhold til det med arbeidsuke skal jeg selv snart ha dette. Tenkte jeg skulle prøve å komme meg til Rygge og flybasen der. Det er en mulighet i værtfal...

              mvh. Audun
              mvh.
              Audun

              Comment


              • #8
                Det med arbeidsuken var bare ett eksempel, jeg har allerede spurt om å få jobbe i forsvarets dronetjeneste (de var på Øvrevoll i fjor).
                Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
                er der ingen der kender dem.

                Comment

                Working...
                X