Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kan man laste ned flysimulatorer?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by christian90
    Greiene jeg linket til var faktisk lovlig.. tror jeg?
    For det var torrenter og torrenter er bare en fil som inneholder mange linker til forskjellige filer. Så i praksis så tror jeg det er lovlig? men Serialen skal jeg ikke si noe om :P
    Det er ALDRI forbudt å lenke til noe på nettet, hvis det var det så ville f.eks folkene bak google, altavista o.s.v liggt jææævlig tynt an.

    Comment


    • #17
      Nå er det faktisk en del av de som linker til slikt som ligger tynt an. Pirate Bay som driver i samme bransjen som de her var/er linket til har vel akkurat hatt besøk av Politiet om jeg ikke husker feil, de bare linker videre.

      Å laste ned eller legge ut RF på/fra nettet er ikke lovlig, ved å legge linkene her så oppfordrer dere dermed andre til lovbrudd. Mulig dere ikke bryter loven men dere bryter med hvilke retningslinjer som er ønsket her på forumet.
      Her kan man ha regler som er strengere enn loven om man vil....
      Bare ta de bort så blir det ikke mere surr...nå vet alle som vil at de finnes og da kan de ta initiativ å finne dem selv uten at man her sprer piratkopier.

      Om dere titter på skjermen så ser dere at forumet har reklame, dere går disse i næringa med piratkopier...hadde dere vært på RR nå så hadde begge kontoene deres blitt slettet uten mere dikkedarer.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tintin
        Pirate Bay som driver i samme bransjen som de her var/er linket til har vel akkurat hatt besøk av Politiet om jeg ikke husker feil, de bare linker videre.

        Å laste ned eller legge ut RF på/fra nettet er ikke lovlig, ved å legge linkene her så oppfordrer dere dermed andre til lovbrudd.
        hmmm.... hvorfor tror du piratebay fikk tilbake serverene sine fra politiet da?

        Comment


        • #19
          Bare fortsett du så ender du opp med å måtte lage deg enda en ny id....

          Comment


          • #20
            rolig nå.. :P

            Originally posted by Tintin
            Å laste ned eller legge ut RF på/fra nettet er ikke lovlig, ved å legge linkene her så oppfordrer dere dermed andre til lovbrudd. Mulig dere ikke bryter loven men dere bryter med hvilke retningslinjer som er ønsket her på forumet.
            Her kan man ha regler som er strengere enn loven om man vil....
            Bare ta de bort så blir det ikke mere surr...nå vet alle som vil at de finnes og da kan de ta initiativ å finne dem selv uten at man her sprer piratkopier.

            Om dere titter på skjermen så ser dere at forumet har reklame, dere går disse i næringa med piratkopier...hadde dere vært på RR nå så hadde begge kontoene deres blitt slettet uten mere dikkedarer.
            hadde dere vært på RR nå

            hva er rr?

            Men joda jeg har ingen planer om å legge det ut igjen, da ville jeg vel ikke fjerna linken og torrenten med engang.
            jeg ville bare vise et poeng?

            Det at torrents i seg selv og forsovet torrentsider er lovlige? For de bare linker til ting de sitter ikke på noe ulovelige filer og det var jo nettopp derfor TPB fikk tilbake serverne sine..
            Skjønner egentlig ikke helt hvorfor politiet tok inn serverne dems i det hele tatt.. men har hørt noe om at USA sin regjering har lagt no jævelig press på den svenske pga de vil ha tbp ned.

            Men du har jo selvfølgelig helt rett.. det var veldig teit av meg at jeg la ut de linkene.. jeg tenkte ikke akkuratt med hode for å si det sånn..
            Men det er no så.. gjort er gjort, fjernet er fjernet.

            Men gremlins kan du fjerne quoten? Linkene fungerer ikke lenger uansett så det er helt ærlig ikke noe poeng med den.
            |Pico Stick|Great planes spirit arf 2m R.I.P?|
            |Great planes electrostreak|Sagita EPP|Zagi 400x|
            |Zagi 5C|Zagi Tazz|Vertigo 75%|Cobra epp|

            Comment


            • #21
              På ett mer seriøst plan så har faktisk Piratebay sitt på det rene, noe de svenske myndighetene har fått svi for siden. Har jo bla. komt fram at de ble presset til å aksjonere mot Piratebay av amerikanske myndigheter.
              Som en på ett forum så fint sa, er større straff for å laste ned Craig Davids siste album enn det er å slå ham ned på gaten. Syk verden vi lever i hva?
              Morten Smøraas

              Comment


              • #22
                Helt ok Christian, det er lov å bli litt overivrig. jeg skjønner meget godt begeistringen.
                RR er RunRyder, et amerikansk forum. Et step over linja og du er ute uten den minste kommentar.
                Gremlins er det som kalles et troll så han vil nok ikke fjerne de linkene selv...
                Hm, der tok jeg kanskje feil...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by tyor
                  på fms så laster du ned de nye modellen som er i en zip-fil også pakker du de ut til denne folderen c:\programfiler\fms\models\ da er de tilgjenglige i ptogrammet
                  Må man ha noe ekstra prog. på pc`n for å åpne disse zip-filene? Jeg har prøvd flere ganger, uten å få åpnet de nye modellene i FMS. Begynner å bli lei av å bare fly SU`en å Pittsen.
                  Mvh Steffen Sund.

                  Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cessna46
                    Må man ha noe ekstra prog. på pc`n for å åpne disse zip-filene? Jeg har prøvd flere ganger, uten å få åpnet de nye modellene i FMS. Begynner å bli lei av å bare fly SU`en å Pittsen.
                    Hvis du har Windows XP er utpakking av .zip filer en del av operativsystemet. Start Windows utforsker, høyreklikk på filen og pakk den ut til ovennevnte katalog.
                    Hvis ikke finnes det mange gratis programmer som kan pakke ut .zip filer. Det mest brukte, Winzip (Shareware), kan du laste ned her Error: Active domain connection for this domain not found

                    Comment


                    • #25
                      Har ikke xp, så jeg måtte laste ned winzip. Nå funker det ja
                      Mvh Steffen Sund.

                      Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

                      Comment


                      • #26
                        Til de som sitter Windows Vista er det ingen hemmlighet at FMS ikke virker.
                        Men det finnes et rimlig håp.
                        Se teksten og følg linken..


                        This program is licensed to run on a single computer at a time. Log in to rcflightsim.com using the provided login ID to maintain the license of this program when relocating the program from one computer to another.

                        You have free upgrades to any new version of ClearView RC Flight Simulator from ClearView RC Flight Simulator - Home No new activation will be needed, just download and install the new version.

                        Dette programmet koster $ 39.95, ca 225 Nok. her ligger det også flere modeller ulike landskap osv. bla. flere av modellene til FMS er konvert. har prøvd dette programmet litt føler det gir mye for lite penger kjøpte en e-sky stikke simulator radio for USB.
                        Betalte ca kr. 200.- for simulatoren og kr. 222.- for programvaren.
                        Min konklusjon er at dette må være en gunstig og rimelig simulator løsning for en helt grønn nybegynner som skal kjøpe heli snart.

                        Comment


                        • #27
                          Det er heller ingen problem å få FMS til å virke i Vista..
                          Last ned ei fil som heiter "d3drm.dll" og legg denne i System32-mappa i windows-katalogen så funker det phint!
                          mvh
                          Åsmund Eikeland

                          - Thunder Tiger Raptor 50 Titan O.S 50SX-Hyper
                          - Align T-Rex 500 ESP
                          - AT-40 O.S 46LA MAX
                          - GAUI 500x Quad flyer

                          -Futaba 9c

                          Fitjar Modellflyklubb

                          Comment


                          • #28
                            FMS er ett gratisprogram, så hvorfor skal ikke det være lov å linke til det?

                            Linker til torrent for realflight osv er selvfølgelig forbudt, da realflight er program man må kjøpe.
                            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                            Comment


                            • #29
                              Nå har FS One blitt gratis: FS One 2022
                              Bfight 210
                              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                              Phoenix RC Club

                              Comment

                              Working...
                              X