Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skystar 90'n har vært på vekta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er bare å møte opp. Du kommer til å angre bittert jo lengre du venter. Jeg venta i 15 år. Tenk om jeg idag kunne hatt 15 års konkurranseflying bak meg? Folk har vunnet VM med mindre trening enn det. Onda fra Japan kom på 4. plass i årets VM, 17 år gammel...
    MVH

    Jon Gunnar Wold

    Comment


    • #17
      Klart du stiller MicroMac!! Når dem likevel har lagt så mange stevner til den grandekte flatbygda oppe ved svenskegrensa... Når du har startnummer på deg kan du attpåtil vandre rundt blant de andre nervevrakene innenfor sperringene!
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #18
        Hehe Ser meg ut som skogkledd flatbygd du liksom

        Vedr: Stille opp i vingtreff klassen så har jeg vel fly hvis det lever så lenge
        (TaiJi greier vel det programmet med ett høyderor på ryggen) Verre med piloten, ville vel vært så nervøs att jeg hadde stikket en genser på en halvtime med ett par strikkepinner og ett garn nøste. Basis flykunnskaper er vel heller ikke gode nok
        Tror ærlig talt jeg gjør meg bedre på utsiden av sperringene.
        Men var det ikke Skystar vi skulle snakke om her
        mvh MM

        Comment


        • #19
          Må teste en billedupload her ja

          Dette er tilstanden pr idag. Får heller ikke bygget noe denne helga. Står p.t. på installasjon av servo og roroverføringer så det er mye jobb fremover som blir lite synlig for å si det sånn...
          Attached Files
          MVH

          Jon Gunnar Wold

          Comment

          Working...
          X