Announcement

Collapse
No announcement yet.

ÅJADA! Sky Star'n fløy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ÅJADA! Sky Star'n fløy

    Fløy som en ørn. Gikk rett til værs så det suste. Overaskende rask med en 12x11 propell. Og Webra'n.... Hakke ord! Jeg er herved nyfrelst Webra-fan. Den var verdt hver krone og kanskje litt til. Nå venter jeg bare på den nye Hatori 700 pipa jeg har bestilt så blir det bra.

    Men tror du ikke biltema-lakken ikke tålte fuel....bellypan, pipekanal, alt er jo dekka i det sølevannet. Var jo som å helle på aceton, det bare rant jo av... Må lakke litt med bengalakk før neste tur ja! Da er det greit å dra fram B-modellen i påsken
    Attached Files
    MVH

    Jon Gunnar Wold

  • #2
    Gratulerer med vellykket jomfrutur! At du ville bli fornøyd med Webra kunne jeg fortalt deg for lenge siden. De har alltid klart å få til alt med motorene sine: Råsterke, lettstartede og driftsikre. Når du så i tillegg har en forhandler ( Øgrey Hobby ) som tar deg som kunde på alvor og sørger for god service og fornuftige priser ( ,såvidt jeg kan huske, ) så må det bli bra! Atter en gang "grattis", og jeg ønsker deg mange silkemyke landinger i fremtiden!

    Hilsen "gammelfrelst" Webra-fan Sverre
    Real airplanes have two wings and round engines

    Comment


    • #3
      Det er sant. Jeg er egentlig også en svoren O.S mann, men jeg har nå en fot i begge leire. Du har rett i at Øgrey er bra. Jeg har også et inntrykk av seriøsitet og support derfra.

      Jeg er herved offisiell tilhenger av Webra, O.S også har jeg et vidunderlig love/hate forhold til Super Tigre. (Ingen motorer har gitt meg så mye gruff og samtidig så mye glede)

      Bortsett fra floodinga i starten som jeg må få bukt med (her gjør jeg åpenbart noe feil) så viser Webra knallform med å kunne startes med en snurr på spinneren med fingrene. DÆVEN så glad jeg ble i den webra'n etter i går.
      MVH

      Jon Gunnar Wold

      Comment


      • #4
        GRATULERER Jon!
        Det finnes ikke noe mer tilfredstillende enn når jomfruturen på et selvbygge flyr som en drøm! Gleder meg til å se den i sitt rette element.. Tar du den med i morgen????
        Jeg sitter bare å venter på bedre vær så jeg får brukt denne påskeferien til noe fornuftig
        Det blei ikke noe fjelltur på mg i år, så da kan jeg muligens dra på stripa og se Jon sitt vidunder i stedet... Glær mæ!
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #5
          Spørs om jeg får den med, har akkurat lakkert litt på den. Det var det derre med den malinga som ikke tålte fuel
          MVH

          Jon Gunnar Wold

          Comment


          • #6
            Fløy som en Ørn !

            Bra Projekt !!!
            Ønsker dere en god dag på feltet !
            Birger Mork

            Mine besittelser :
            Flygreier (Massevis)
            Heligreier (En Mini Titan)
            Bilgreier (Et par stk.)

            Comment


            • #7
              jomfruturer

              Gratulerer med ny modell. Jeg lurer selv på om jeg skal ta opp min nye CG Ultimate idag. Får se om været blir bra nok. Følelsen rett etter take-off med en ny modell er fantastisk. Forhåpentligvis Jeg skal gi referat fra min tur.
              Jaran

              Comment


              • #8
                Drita bra Jaran! Lykke til med prøveturen. Og legg ut noen bilder
                MVH

                Jon Gunnar Wold

                Comment

                Working...
                X