Announcement

Collapse
No announcement yet.

Widebody 40

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Widebody 40

    Hei!

    Noen som har denne modellen og kan fortelle meg hvordan den flyr. Er ute etter patternmodell i 40-size, som er passe snill på landing. CAModels fremstiller jo denne som lavvinget trainer, vil den også kunne være en bra patternmodell?
    Ellers er alternativene Zen 50 og GP Venus 40?
    Noen som kan anbefale, og hvorfor?

    Mvh
    Tommy
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

  • #2
    Hmm, mange bra svar å få Hvem forhandler CA Model på denne siden av dammen? Vet Dino Hobby gjør det, men han er fri for WB 40 ARC og får ikke inn før oktober... Det er leeenge til...
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

    Comment


    • #3
      Tydeligvis ingen med erfraing fra Widebody 40...
      Jeg fikk lyst på CA-modell da jeg så reklamen, men hører noen her på forumet som sa det bare var en særs dårlig byggeanvisning med, så da dropper jeg det (forbrukermakt!!)
      Vet at Zen-modellene flyr veldig bra, og dem er ikke de billigste heller...
      Vet ikkeno om Venus.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment

      Working...
      X