Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rolling Circles - rorbruk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by widowmaker
    Noen som veit hvordan du skal på sett på dine rolling circle recordings fra AFPD, i windows mediaplayer? Hva må gjøres med filene?
    Det er vanlig Windows Media Player filer, men hvis du har en gammel versjon er det ikke sikkert de spiller. Last ned nyere versjon!
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

    Comment


    • #17
      Bruker nyeste versjon av Mediaplayer (ihvertfall sier pc'n det....), men den vil alikevel ikke spille av filen. Dritt altså.......
      Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

      Comment


      • #18
        Widowmaker:
        Har du forsøkt å lagre fila på harddisken for så å åpne den derfra i mediaplayer. Jeg har også nyeste versjon media player men jeg må alltid lagre på harddisk først (jeg har sikkert mye eldre PC enn hva du har Bare et skudd i blinde.......

        Forøvrig er jeg imponert over kvaliteten på simulatoren, og forstår at det er et bra verktøy for å trene øvelser. Må bare fornye PCèn først

        Mvh. Olav.

        Comment


        • #19
          jeg går inn i utforskern, og henter fila fra recordings mappa under aeroflyprogrammet, men den vil ikke spille av den altså. dobbeltdritt.....
          Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

          Comment


          • #20
            eeehh.....nå har jeg kanskje misforstått litt her. Trodde det var mine filer du ikke fikk spilt av. Hvis det er dine egne recordings så spiller ikke de i WMP. De må du spille av i Aerofly. Mulig det finnes noe konverteringsverktøy. De filmene jeg har laget har jeg tatt opp med et eget skjermopptaksprogram (Fraps) og konvertert til .wmv via Studio 9.
            Odd Sundet
            http://www.imacnorge.no

            Comment

            Working...
            X