Announcement

Collapse
No announcement yet.

skala byggesett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skala byggesett?

    hallo godtfolk..

    lurte på om noen her i forumet vet hvor jeg kan få kjøpt meg et scratch byggesett..ønsker å bygge opp abbsolutt alt selv..

    er på jakt etter et spitfire Mk1A byggesett av brian taylor (må være skala fly)

    håper det er noen der ute som kan hjelpe meg..
    takker for alle svar jeg vil få

  • #2
    ønske 60-90 size.

    Comment


    • #3
      Brian Taylor vet jeg ikke, men :
      Byggesett hos rc-flight.com

      Mvh
      Sam Houlder

      Comment


      • #4
        er dette et helt scratch byggesett(hvor jeg må skjære ud delene selv)?

        Comment


        • #5
          Her kan du bestille tegningene til B.T. på Mk1A: 404 Not Found

          Retracts: Century Jet for eksempel.
          Se gjerne på scalebuilders sider, evt om bh-plans leverer canopy og cowlinger... Det sager du ikke ut selv.

          De settene som Sam henviser til er byggesett, du slipper å skjære noe særlig selv, men der er en del snacksy godbiter som er verdt å se på!!! Sikler uhemmet på et derfra selv, men det var dette med tiden, mangelen på tid og ellers lite tid...
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            mmmmmm.. se her ja , her var det mye godbiter
            takker så meget

            Comment


            • #7
              Hei!

              Jeg har faktisk Brian Taylor mk1A tegninger med hardware og lasercut balsa liggende.
              Jeg har så mange prosjekter på gang at jeg tror at det vil ta mange mange år før jeg evt. kan begynne med denne.
              Det er jo nesten trist å la slikt bli liggende, så dersom du er interessert i å kjøpe greiene, så skal jeg vuderere å selge det. Snufs.....

              Comment


              • #8
                Virkelig morsomt å se at byggeaktiviteten tar seg opp, ref flere tråder her på forumet.
                Nå må jeg bare få gravd meg inn på hobbyrommet, men først skal jeg lage MI nummer 1/2006.
                Mvh Terje Martinsen
                leder Modellflyseksjonen/NLF
                www.modellfly.info

                Comment

                Working...
                X